در مقاله زیر 10 بازی جدید و هیجان آور اندرویدی را به شما معرفی می‌کنیم، نصب کنید، بازی کنید و از لحظات‌تان لذت ببرید.

R.G.B

1

تا می‌توانید سریع بدوید. مهارت‌های ترکیب کردن و ادراکی خود را به چالش بکشید. رکورد خود و دیگر دوستانتان را پشت سر بگذارید. تنها قانون این است که پا روی زمین همرنگ بگذارید.

دانلود از گوگل پلی


Beach Buggy Racing

3

Beach Buggy با تمی پر از هیجان و سرعت بازگشته است. وارد یک دنیای پر از شگفتی و اکشن شوید و در مقابل دیگر خودروها که هر کدام ویژگی و توانایی خاص خود را دارند بجنگید.

دانلود از گوگل پلی


Phantom Rift

4

Phantom Rift یک بازی ماجراجویانه و RPG است که سیستم جنگی منحصر به فردی دارد. صدها ورد برای جمع آوری و استفاده وجود دارد و کاربر می‌تواند با ترکیب بی انتهای تجهیزات، جادوی خود را سفارشی کند.

دانلود از گوگل پلی


 Light in the Dark

5

به توتم‌ها کمک کنید که کودکان گم کرده خود را در بازی بیابند. توتمی که نیاز به کمک شما داشته باشد می‌درخشد. جعبه‌ها را حرکت دهید، لنزها و آینه‌ها را تنظیم کنید تا نور توتم‌ها کودکان خفته را از خواب بیدار کند.

دانلود از گوگل پلی


AntiSquad Tactics

6_antisquad_tactics

 

در AntiSquad Tactics ماموریت‌های گوناگونی چون نفوذ، فرار، پاکسازی، حمله و خیلی چیزهای دیگر پیش رو دارید. در برخی از قسمت‌ها خروج ممکن به نظر نمی‌آید، ولی همیشه یک راه است. برای شکست دشمن، باید از کمی حیله و نیرنگ استفاده کنید.

دانلود از گوگل پلی


Skull Legends

6

خود را با با کمان‌های باور نکردنی، زره‌های جنگی با قدرت‌های منحصر به فرد، فلش و معجون سحر و جادوی فوق‌العاده مسلح کنید. در زمین خود در برابر حمله اسکلتها ایستادگی کنید. وارد میدان جنگ شوید و با آتش و استراتژی‌های دفاعی آن را مجهز کنید. با این بازی وارد دنیای متحیر کننده سه بعدی شوید.

دانلود از گوگل پلی


Hyper Trip

9

یک بازی دیوانه کننده با تم سه بعدی و رنگهای نئونی. به راست و چپ ضربه بزنید و از برخورد مربع متحرک به دیوارها جلوگیری کنید.

دانلود از گوگل پلی


daWindci Deluxe

10

با انگشت خود روی صفحه باد و طوفان بکشید و بالن خود را از میان معابر و سدها عبور دهید. دنیایی سر شار از تجهیزات جادویی و اختراعات باورنکردنی منتظر شماست.

دانلود از گوگل پلی


Octagon

8

Octagon یک بازی آرکید بوده که در آن باید سریع باشید، وگرنه جا می‌مانید. دنیای اطرافتان دائما در حال چرخش و تغییر وضعیت است، مراقب باشید و از این دنیای گیج کننده جان سالم بدر ببرید.

دانلود از گوگل پلی


Goat Simulator

7

در این بازی باید به اندازه‌ای که یک بز می‌تواند مخرب باشد، تخریب کنید. این بازی با بازی اسکیت مقایسه می‌شود که به جای اجرای ترفند، باید  تخریب کنید.

دانلود از گوگل پلی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: