نقشه راه ال جی

بنابر گزارش‌های جدید منتشر شده از کشور کره جنوبی ال‌جی خود را برای ساخت صفحات نمایش تاشو که قابلیت تاشدن تا ۱۰۰ هزار بار بدون آسیب فیزیکی را دارند، آماده می‌کند. نکته‌ی جالب این است که ال‌جی صفحات نمایش مذکور را برای شرکت که نامش در حال حاضر مشخص نیست، خواهد ساخت.

گزارش‌های جدید منتشر شده در کره جنوبی خبر از ساخت صفحات نمایش خمیده در تعداد زیاد توسط ال‌جی می‌دهند. بر خلاف سامسونگ، ال‌جی این صفحات نمایش برای استفاده در گوشی‌های خود تولید نکرده و به سقارش شرکتی نامشخص خود را برای تولید صفحات نمایش تاشو آماده می‌کند.

با اینکه گزارش، نامی از شرکت سفارش دهنده نبرده است اما در آن این جمله ذکر شده که این شرکت یک شرکت نرم‌افزاری جهانی است که قصد رقابت با سامسونگ و اپل را در رده‌ی گوشی‌های پرچمدار دارد. آن طور که از شواهد پیدا است این شرکت نامعلوم مشکل مالی ندارد چرا که قرار است هزینه‌های سرمایه‌گذاری بین آن شرکت و ال‌جی تقسیم شود که به معنای سرمایه‌گذاری صدها میلیون دلاری است. بنابر این گزارش ال‌جی صفحات نمایش را در کارخانه‌ی خود در گامی تولید خواهد کرد.

در حال حاضر اولین حدسی که می‌توان زد مایکروسافت است چرا که این شرکت توان مالی مناسب این کار را داشته و با توجه به اینکه معرفی ویندوز ۱۰ موبایل نیز نزدیک است، احتمال اینکه مایکروسافت با ال‌جی برای ساخت صفحات نمایش تاشو همکاری کند، کم نیست.

نکته‌ی جالب اینجا است که این شرکت نامشخص ابتدا صفحات نمایش تاشو تولید سامسونگ را نیز آزمایش کرده است اما تصمیم نهایی او، همکاری با ال‌جی بوده است. این در حالی است که بنابر شایعات سامسونگ خود نیز اوایل سال آینده‌ی میلادی قصد معرفی گوشی با صفحه نمایش تاشو را دارد.

به نظر می‌رسد صفحات نمایش تاشو جایگاه خود را در بازار گوشی‌های هوشمند به آرامی بدست خواهند آورد. بنابر تحقیقی که توسط موسسه‌ی تحقیقاتی HIS انجام شده، در سال ۲۰۱۶ صفحات نمایش تاشو ۲۵ درصد صفحات نمایش تولیدی را شامل خواهند شد و این مقدار تا سال ۲۰۲۰ میلادی به ۵۰ درصد خواهد رسید.

نظر شماچیست؟ آیا صفحات نمایش تاشو نوآوری شرکت‌ها در سال آينده‌ی میلادی خواهند بود؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: