lg-g4-5

به سرعت، با دوبار فشار دادن کلید تنظیم صدا، برنامه دوربین و برنامه یادداشت +QMemo در ال‌جی G4 را اجرا کنید.

ال‌جی G4 یکی از بهترین دوربین‌ها را در میان گوشی‌های اندروید دارد. پس، اگر می‌خواهید برنامه دوربین را سریع اجرا کنید، خوشحال خواهید شد که بشنوید راهی ساده برای این کار وجود دارد؛ آن هم زمانی که صفحه نمایش خاموش است. اگر می‌خواهید از برنامه یادداشت‌برداری +QMemo نیز فوراً استفاده کنید، نیز به راحتی امکان‌پذیر است.

کلیدهای میانبر در G4 ال‌جی به شما اجرای باز کردن دو برنامه را، حتی در زمان خاموش بودن صفحه، می‌دهد. یا اینکه از صفحه قفل با امنیت کامل استفاده کنید. وقتی صفحه خاموش است یا صفحه قفل نمایش داده می‌شود:

  • دو بار ضربه روی کلید کم کردن صدا بزنید تا برنامه دوربین باز شود. به طور پیش‎فرض، قابلیت ثبت سریع نما یا Quick Shot فعال می‌شود و شما با اجرای برنامه فوراً می‌توانید عکس بگیرید.
  • دو بار ضربه روی کلید زیاد کردن صدا بزنید تا برنامه +QMemo باز شود و بتوانید یادداشت جدیدی بنویسید یا چیزی طراحی کنید.

اگر قفل امنیتی صفحه نمایش خود را فعال کرده باشید، نمی‌توانید تصاویری که ذخیره شده است را در زمان اجرای برنامه دوربین از طریق کلیدهای میانبر ببینید. و باز هم به دلایل امنیتی، هیچ کدام از کلیدهای میانبر در زمانی که قفل گوشی باز است اجرا نمی‌شوند.

shortcut-key-g4

تنظیم کلیدهای میانبر

برای تغییر یا غیرفعال کردن کلیدهای میانبر به قسمت General > Personal > Shortcut key  در بخش تنظیمات بروید یا در نمایش فهرست‌وار به System > Shortcut key  مراجعه کنید.

از آنجا، شما می‌توانید هر دو گزینه کلیدهای میانبر را غیر فعال کنید. متأسفانه نمی‌توانید این کلیدها را به انتخاب خود و برنامه دیگری برنامه‌ریزی کنید. اما همین کلیدهای میانبر در صفحه قفل به شما امکان برنامه‌های کاربردی دلخواه را می‌دهد.

راهنمای غیر فعال کردن ثبت سریع نما در G4

همین کلیدها گزینه‌ای برای غیرفعال کردن قابلیت Quick Shot یا ثبت سریع نما ارائه می‌دهند. بنابراین، دوربین، فوراً در زمان اجرای برنامه، با استفاده از کلیدهای میانبر تصویری ثبت نمی‌کند. ما به شما توصیه می‌کنیم که این قابلیت را غیرفعال کنید تا بتوانید خودتان به شیوه مناسبی تصاویر را قاب‌بندی کنید و گالری شما از تصاویر ناخواسته یا مات پر نشود.


نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت12:49---26 شهريور 1394
سلام وبلاگت رو دیدم
وبلاگ خوبی داری بیا تبادل لینک و بنر
ضرر نمی کنی........منتظرم
http://rokosoft-link.rzb.ir/


نیک نفس
ساعت8:53---26 شهريور 1394
باسلام و وقت بخیر

نیک نفس هستم مسئول بازاریابی شرکت توسعه سامان نیماد، این شرکت برای وب مسترها و وبلاگ نویسان عزیز بستری را فراهم کرده است که بتواند با استفاده از وبلاگ خود کسب درامد کنند.

سیستم بازاریابی و کسب درامد نیماد به این صورت است شما با قرارا دادن بنر های تبلیغاتی این شرکت با لینک منحصر به فرد خود چنانچه بازدید کننده از طریق لینک شما اقدام به خرید و ثبت نام کند 20 درصد از مبلغ محصول و خدمات به عنوان پورسانت به شما تعلق می گیرد. همچنین در تمدید های بعدی مشتری باز نیز شما پورسانت دریافت خواهید کرد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا فعال سازی اکانت خود از طریق لینک فوق اقدام فرمایید : http://goo.gl/EmZEvc

این شرکت برای وبلاگ نویسان عزیز که تبلیغات ما را به اشتراک میگذارند پیشنهاد ویژه ای هم دارد:

شما میتوانید وبلاگ خود را تنها با 20.000 تومان تبدیل به وب سایت کنید. این آفر شامل : 1 گیگابایت فضای میزبانی وب + دامنه ملی بوده که ارزش واقعی آن 45000 تومان میباشد که ما 50 درصد تخفیف برایتان در نظر گرفته ایم، همچنین تمامی موارد اعم از نصب و راه اندازی سیستم مدیریت محتوا سایت، اتصال بلاگ به سایت جهت حفظ بازدیدکندگان فعلی بلاگ و آموزش کار با سیستم را شامل میشود و در صورتی که شما در طول سال عملکردی خوبی نسبت به معری محصولات داشته باشید در سالهای آتی هزینه تمدید صفر و رایگان محاسبه خواهد شد..

همچنین در صورت نیاز به توضیحات بیشتر و ارتباط با بنده با ایمیل : niknafs@tsn.co.ir در ارتباط باشید.

آدرس اصلی وب سایت شرکت : http://tsn.co.ir

سپاس از وقتی که برای این پیام گذاشتید
نیک نفس

مسئول بازاریابی توسعه سامان نیماد


Mohammad
ساعت2:34---23 شهريور 1394
دامنه رايگان براي همه ي وبلاگ ها خيلي اسان و راحت وبلاگ خود رابه يك وبسايت تبديل كنيد فقط كافيست نويسنده وبسايت اوج سرگرمي شويد به مطالب پر بازديد وپر بيننده جايزه هفتگي وماهانه هم تعلق ميگيريد شما ميتوانيد در غير اين صورت براي دريافت دامنه رايگان جزو بازار ياب هاي مكان تبليغاتي وبسايت اوج سرگرمي شويد و دامنه را به صورت رايگان دريافت نماييدبا انجام دادن اين كار هاي چند ماهه رتبه سايت خودرا به چند هزار وبسايت برتر جهان ارتقاع دهيد، در غير اين صورت براي خريد دامنه به نصف قيمت هاي ديگر مكان ها با ما تماس حاصل فرماييد.باتشكر سامانه پيام كوتاه (09385438745)ايميل mohammadonly300@gmail.comادرس www.rapsda2.ir

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: