ساخت عدسی ۲۵۰ مگاپیکسلی برای دوربین‌های SLR


شرکت کنون موفق شده است تا یک عدسی ۲۵۰ مگاپیکسلی بسیار نیرومند تولید کند که به‌اندازه کافی دارای ظرافت ابعادی برای قرار گرفتن در دوربین‌های SLR خواهد بود.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری engadget، دوربین‌های امروزی معمولا دارای کیفیت‌های بسیار مطلوبی هستند و این کیفیت تصاویر مدیون حسگرهای نصب شده بر روی آنها هستند. با این وجود داشتن یک حسگر ۲۵۰ مگا پیکسلی بر روی یک دوربین می‌تواند برای هر کاربری بسیار هیجان انگیز باشد.

با این وجود عدسی‌هایی که به این حسگرها مجهز باشند دارای ابعاد بزرگی خواهند بود و به همین دلیل نمی‌توان آنها را بر روی دستگاه‌های تجاری مورد استفاده کاربران عمومی جای داد.

حال شرکت کنون موفق به ساختن یک حسگر بسیار ویژه و ظریف شده است که می‌تواند به خوبی این مشکل را برطرف کند. این حسگر دارای دقت ۲۵۰ مگاپیکسل است و ازنظر ظرافت نیز به نحوی طراحی شده است که می‌توان آن را بر روی دوربین‌های SLR تجاری نیز نصب کرد.

 
رزولوشن تصاویر برداشت شده توسط این حسگر برابر با ۱۹,۵۸۰ در ۱۲,۶۰۰ پیکسل خواهد بود که به صورت دقیق این رقم برابر ۲۴۶.۷ مگا پیکسل است.

این دومین باری است که کنون با حسگرهای خود بازار دوربین‌های خانگی را متحول می‌سازد. پیش از این نیز در سال ۲۰۰۷ میلادی بود که حسگرهای ۵۰ مگاپیکسلی (که در آن زمان رقمی نجومی محسوب می‌شدند) توسط این شرکت روانه بازار مصرف شده بودند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: