#

اپ‌استور اپل حالا بیش از 1.3 میلیون اپلیکیشن دارد

538 بار

اپل در مراسم امسال خود محصولات مختلفی را از آیفون ۶ و ۶ پلاس گرفته تا ساعت هوشمند آی‌واچ معرفی کرد. 
اما خبر دیگری که به سادگی نمی‌توان از کنار آن گذشت، اعلام اپل از وجود بیشتر از ۱.۳ میلیون اپلیکیشن در فروشگاه اپ‌استور بود.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

 

,

مدلهای متفاوت ساعت اپل را ببینید

834 بار

به گزارش دریچه خبر ، گجت های پوشیدنی، یکی از فناوری های نوین و جدیدی هستند که در سال های اخیر وارد بازار فناوری شده اند و کمپانی های مختلفی به جهت استقبال چشمگیر مخاطبان به عرضه و معرفی گسترده ساعت های هوشمند و تکنولوژی های پوشیدنی روی آورده اند.


بقیه در ادامه مطلب...

10 ویژگی برتر و جدید آیفونهای 6 و 6 پلاس

588 بار

دیروز بالاخره و پس از مدتها انتظار آیفون 6 به دنیا معرفی شد. این هوشمند در دو سایز 4.7 اینچی و 5.5 اینچی آماده شده است.

در مطلب زیر 10 تا از بهترین ویژگی‌های جدیدی را که به این هوشمند اضافه شده است خواهید شناخت:

صفحه نمایش رتینای اچ دی

1
 بقیه در ادامه مطلب...

بازگشت نرم‌افزار محافظت از حریم شخصی به بازار نرم‌افزاری گوگل پلی

623 بار


disconnect for android

نرم‌افزار Disconnect mobile به‌عنوان یک برنامه ویژه برای دستگاه‌های اندرویدی می‌تواند خدمات بسیار مفیدی را به کاربر دستگاه ارائه کند. این نرم‌افزار مدتی بود که با روبرو شدن با ایرادهایی از سوی اندروید، مجوز عرضه نداشت ولی سرانجام بازگشت نرم‌افزار محافظت از حریم شخصی به بازار نرم‌افزاری گوگل پلی صورت پذیرفت تا بار دیگر مشتریان بتوانند از این مزیت بهره‌مند شوند.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

هرآنچه از آیفون 6 و ساعت هوشمند iWatch می‌دانیم

510 بار

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شركت اپل در نمایشگاه IFA 2014 قصد دارد از جدیدترین محصول خود با عنوان iPhone 6 رونمایی كند. اما از چندین ماه قبل شایعات در مورد محصول جدید اپل بسیار زیاد بود نوع و اندازه صفحه نمایش، ظرفیت باتری، شكل قاب و سخت افزار داخلی كه هر روز با شایعه ای جدید همراه بود.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

سونی اکسپریا M2 Aqua را با رنگ مسی عرضه می‌کند!

551 بار

xperia-m2-aqua

ریک گرشتن کانستین، مدیر هنری، Sony Mobile گفت:

ما در اوت گذشته Xperia M2 Aqua جدید، تلفن هوشمندی ضدآب* برای همگان، را معرفی کردیم. اکنون خرسندیم که خبر جدیدی را دربارۀ این تلفن هوشمند ضدآب ردۀ متوسط به آگاهی شما برسانیم. مانند تلفن‌ هوشمند جدید پرچم‌دارمان Z3،‏ Xperia M2 Aqua هم با رنگ خیره‌کنندۀ مسی در دسترس خواهد بود که این برای کسانی به دنبال چیزی بیشتر از مشکی و سفید هستند، ایده‌آل است.

 

بقیه در ادامه مطلب...

طرح مفهومی: ال‌جی جی۴ با طراحی فوق‌العاده خاص و بدون کلید فیزیکی!

1526 بار

 

LG-G4-concept-1

بعد از موفقیت‌هایی که ال‌جی با نسخه سوم از سری G اسمارت‌فون‌های خود به دست آورد، طراحان خوش ذوق دست به طراحی نسل بعدی این سری با نام ال‌جی جی ۴ زدند. در این طرح مفهومی توجه ویژه‌ای به بدنه دستگاه شده است.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

, ,

طرح مفهومی: اچ‌تی‌سی وان ام۹ مدلی ۶۴ بیتی با بدنه آلومینیومی و صفحه QHD خواهد بود!

1912 بار

 

htc-one-m9-concept-7

بعد از اینکه با طرح‌های خاص و مفهومی از پرچمداران آینده کمپانی‌ها همچون گلکسی اس۶ از سامسونگ، اکسپریا زد۴ از سونی و جی۴ ال‌جی، این بار به سراغ کمپانی معتبر اچ‌تی‌سی آمده‌ایم تا نگاهی نیز به طرح مفهومی از پرچمدار سال ۲۰۱۵ این کمپانی بی‌اندازیم. در این مدل که وان ام۹ نام گرفته توجه ویژه‌ای به طراحی شده تا جایی که از نگاه کردن به آن سیر نخواهید شد! بدنه تمام آلومینیومی با وزنی ۱۴۰ گرمی به همراه تنها ۷ میلی متر ضخامت چیزی نیست که بتوان به همین راحتی از کنارش گذشت.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

, ,

تبلت‌های زیر ۸۰۰ هزار تومان بازار را بشناسید

536 بار

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ همیشه خریداران تبلت در بازار ایران به دنبال تبلت‌های ارزان قیمتی می‌گردند که نهایتا 800 هزار تومان هزینه کنند. تبلتی که کارایی نسبتا بالایی داشته باشد و در عین حال هزینه زیادی نبرد. حال چگونه می‌توان یک تبلت کارآمد و ارزان قیمت را پیدا کرد؟ ما لیستی از تبلت‌های کارآمد زیر 800 هزار تومان را برای شما تهیه کرده‌ایم.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

اینتل برای طراحی فناوری‌های پوشیدنی با شرکت طراحی فسیل قرارداد همکاری بست

489 بار


3-1

شرکت اینتل در طول چند ماه گذشته علاقه فراوانی به بازار فناوری‌های هوشمند همراه نشان داده است و در این راه تصمیم به رشد روز‌افزون دارد و به همین دلیل نیز پس از عرضه نخستین مچ‌بند هوشمند لوکس جهان، اینتل برای طراحی فناوری‌های پوشیدنی با شرکت طراحی فسیل قرارداد همکاری بست.

 

بقیه در ادامه مطلب...


بلاک مطالب پیشین

بلاک نمایش کدهای اختصاصی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 445
بازدید ماه : 1156
بازدید کل : 48151
تعداد مطالب : 237
تعداد نظرات : 50
تعداد آنلاین : 1


تبلیغات

بلاک درباره سایت


به وبلاگ من خوش آمدید

آمار سايت

  • افراد آنلاين : 1
  • بازديد امروز : 7
  • بارديد ديروز : 2
  • بازديد سال : 3555
  • بازديد کلي : 48151

نویسندگان

نظرسنجی

پرسپولیس قهرمان میشود؟

لینکدونی


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان  پارس تک و آدرس parstech.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.