#

خلاقیت جدید ایسوس در مادربورد های جدید سری X99

517 بار

به گزارش دریچه خبر،  همانطور که پیشتر انتظار می رفت ایسوس در این سری از محصولات خود از یک دو جین فناوری های اختصاصی جدید خود استفاده نموده است. اما یکی از نو آوری های خاص ایسوس در این سری OC Socket نام دارد که از آن به عنوان برگ برنده ایسوس در مقایسه با سایر رقبا نام برده می شود. OC Socket نام سوکت اختصاصی پردازنده در مادربورد های جدید سری X99 ایسوس می باشد، که این سوکت دارای پین های اضافه تر نسبت به سوکت استاندارد LGA2011-V3 در مادربورد هایX99 می باشد.

 

 

بقیه ادامه مطلب...

گوگل هک شد + ليست كاربران ايرانی هک شده

568 بار

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ پس از انتشار عکس بازیگران معروف از icloud کاربران به امنیت سرویس‌های گوگل دل خوش کرده بودند ، که این دلگرمی هم دیری نپایید  و با خبر شدیم که رمز جی میل 5 میلیون کاربر چند ساعتی است که در فضای مجازی مورد دزدی هکر های آنلاین قرار گرفته است.


بقیه در ادامه مطلب...

,

یک‌چهارم اندرویدی‌ها طعم کیت کت می‌دهند

508 بار

kitkat4.4_1

شاید اگر در یک مقاله مشابه و شش ماه پیش نام اندروید کیت را می‌آوردیم، در ذهن شما خوانندگان عزیز این سیستم‌عامل به‌عنوان یک گزینه بسیار ویژه و تنها بر روی دستگاه‌های خاص مجسم می‌شد ولی آخرین آمار منتشرشده نشان می‌دهد که تقریبا یک‌چهارم اندرویدی‌ها طعم کیت کت می‌دهند.

 

بقیه در ادامه مطلب...

با داشتن این لپ تاپ متفاوت باشید/ عکی

695 بار

به گزارش سرویس علمی جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران،  اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،شرکت ایسوس برای یکی از محصولات خود یعنی VivoBook S400C توانایی مهم و اساسی انتخاب کرده و آن "لمسی بودن صفحه‌نمایش" است.

 

باید دانست که این لپ‌تاپ علاوه بر اینکه در دسته Vivobook ها قرار دارد، به عنوان اولترابوک نیز شناخته می‌شود. صفحه‌نمایش VivoBook S400C چند لمسی حرارتی و از نوع براق است. همچنیـن شرکـت ایسوس نـرم‌افـزاری را برای ویندوز هشت طراحی کرده که بـه وسیله آن می‌توان صدای خروجـی را در موقعیـت‌های مختلف تنظیم نمود.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

گوشی‌های ال‌جی L Fino و L Bello‌ با بهای مناسب وارد بازار می‌شوند!

515 بار


bello

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) در راستای گسترده‌تر کردن دسترسی‌اش در همه بخش‌های اسمارت فون بازار، این هفته گوشی‌های مدل L Fino و L Bello را به مشتریان برزیلی و در هفته‌های آینده به کشورهای آمریکای لاتین، اروپا، آسیا و مشترک المنافع عرضه خواهد کرد.

بقیه در ادامه مطلب...

4K را فراموش کنید، اپل به سمت یک رتینا آی مک 5K می‌رود

526 بار


iMac27_iMac21_Photos_comp-578-80

گزارشهای منتشر شده در ماه جولای، خبر از آن می‌دادند که اپل قرار است تا آخر سال 2014، آی مک 4K روانه بازار کند. اما اخبار اخیر گویی دلالت بر 5K شدن آی مک دارند.

بقیه در ادامه مطلب...

کارمندان، اطاعت از ربات‌ها را به روسای خود ترجیح می‌دهند!

441 بار

به گزارش دریچه خبر، بر اساس ادعای این دانشمندان، کنترل‌ ربات‌ها روی مسئولیت‌های انسانی نه تنها فرآیندی کارآمدتر است بلکه کارمندان نیز خواهان چنین موضوعی هستند.

محققان «آزمایشگاه هوش مصنوعی و علوم رایانه» دانشگاه ام‌آی‌تی (CSAIL) دریافتند در مجموعه‌ای از آزمایش‌های مدیریتی، کارکنان انسانی هنگامی که رئیس‌شان ربات بود، رضایت بیشتری داشتند؛ آنها بر این باورند در آینده باید ربات‌ها کنترل بیشتری روی مسئولیت‌ها داشته باشند.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

تبلیغ جالب ایسوس در مقابل آیفون 6

1090 بار


Asus-ZenFone-Apple-iPhone-6

دیگر همگی به گران بودن آیفون عادت کرده‌ایم و زمانی که قیمت آیفون 6 خارج از قرار داد 649 دلار و آیفون 6 پلاس 749 دلار اعلام شد، تعجب نکردیم.

مشخص است که آیفون خریدن برای همه میسر نیست و این دقیقا همان نقطه ضعفی است که دیگر سازندگان از آن برای تبلیغات به سود خود بهره می‌برند.

 

بقیه در ادامه مطلب...

,

با رقیبان و جایگزین‌های Apple Watch آشنا شوید

553 بار

اپل از ساعت هوشمند خود با نام اپل واچ، روز نهم سپتامبر پرده‌برداری کرد. این ساعت هوشمند قرار است وارد بازاری شود که پر شده است از ساعت‌های هوشمند دیگر، از رقیبانی چون سامسونگ، ال‌جی و غیره. تازه موتورولا 360 هم است، ساعتی که با وجود طراحی جذاب و صنعتی که دارد، توجه خیلی‌ها را به سمت خود معطوف کرده است. این ساعت طراحی متفاوت از دیگر ساعت‌های هوشمند دارد و به همین دلیل چشم‌ها و قلب‌های زیادی را به سوی خود کشانده است.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

مایکروسافت تمامی اکس باکس‌های پرسروصدا را تعویض خواهد کرد

540 بار


xbox-one-announce

شرکت مایکروسافت در تلاش است تا صدرنشینی بازار کنسولی را دوباره به دست بیاورد و در این راه، دست به هر اقدامی برای شکست دادن سونی می‌کند و این امر به نفع مشتریان کنسول اکس باکس شده است زیرا در آخرین نمونه از خدمات بخش کنسولی مایکروسافت به این مشتریان، مایکروسافت تمامی اکس باکس‌های پرسروصدا را تعویض خواهد کرد.

 

بقیه در ادامه مطلب...


بلاک مطالب پیشین

بلاک نمایش کدهای اختصاصی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 441
بازدید ماه : 1152
بازدید کل : 48147
تعداد مطالب : 237
تعداد نظرات : 50
تعداد آنلاین : 1


تبلیغات

بلاک درباره سایت


به وبلاگ من خوش آمدید

آمار سايت

  • افراد آنلاين : 1
  • بازديد امروز : 3
  • بارديد ديروز : 2
  • بازديد سال : 3551
  • بازديد کلي : 48147

نویسندگان

نظرسنجی

پرسپولیس قهرمان میشود؟

لینکدونی


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان  پارس تک و آدرس parstech.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.