#

طرح‌مفهومی: زد ۳ اولترا با طراحی زیبا و سخت افزار قوی!

574 بار

Sony-Xperia-Z3-Ultra-concept-1

شاید اگر نام سری زد سونی و به خصوص سری آلترا این کمپانی را می‌شنویم به یاد طراحی خسته کننده مربع شکل برخی از محصولات این کمپانی بیفتیم، اما طراحان خوش ذوق دست به طراحی اکسپریا زد اولترا با ظاهری متفاوت و زیبا زده اند. در این مطلب قصد داریم تا با طر مفهومی از این گوشی در خدمتتان باشیم، پس با ما و ادامه مطلب همراه شوید!

 

بقیه در ادامه مطلب...

حسگر اثر انگشت آی‌فون 6 هک شد و نتایج جالبی به دست آورد!

576 بار


gsmarena_001

مارک راجرز نویسنده بلاگ امنیتی فن‌آوری Lookout، تاچ آی‌دی آی‌فون 6 را با یک اثر انگشت دزدی که متعلق به خودش بود به همراه سیانواکریلات (چسب بسیار قوی) و یک نوار اثر انگشت هک کرده و به نتایج جالبی رسیده است. مارک همان فردی است که سال گذشته تاچ آی‌دی آی‌فون 5s را هک کرده بود. البته استفاده از اثر انگشت دزدی آن‌قدرها هم که فکر می‌کنید، ساده نیست.

 

بقیه در ادامه مطلب...

معرفی 10 بازی جدید و جذاب برای اندروید

576 بار

در مقاله زیر 10 بازی جدید و هیجان آور اندرویدی را به شما معرفی می‌کنیم، نصب کنید، بازی کنید و از لحظات‌تان لذت ببرید.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

آینده‌ای که نوکیا دید اما نتوانست آن را بسازد!

436 بار

nokia-and-microsoft

هر چیزی که هم اکنون گوگل و اپل به آن رسیده‌اند، نوکیا روزی در پی رسیدن به آنها بود!

روزی و روزگاری وقتی کاربری به دنبال خرید یک تلفن همراه جدید بود، به طور مستقیم به سراغ نوکیا و محصولاتش می‌رفت! یک کمپانی عظیم فنلاندی که تا چند سال پیش، بزرگ‌ترین تولید کننده و عرضه کننده تلفن‌های همراه در بازارهای جهانی بود و با طراحی‌های زیبا و محصولات خاصی که داشت، به سختی می‌شد گزینه ای بد یا به درد نخور از میان تولیداتش پیدا کرد.

بقیه در ادامه مطلب...

گوگل در حال همکاری با ا‌چ‌تی‌سی برای ساخت Nexus 9

512 بار


shieldtab-820x420

گوگل تصمیم گرفته تا وظیفه‌ ساخت تبلت بعدی خود را بر عهده HTC بگذارد. با اینکه از سال 2011 و با معرفی تبلت Flyer اچ‌تی‌سی فعالیتی در زمینه ساخت تبلت نداشته اما به نظر می‌رسد حالا دیگر زمانش رسیده تا این شرکت با بهره از تجربه‌ موفقیت‌آمیز خود در زمینه تلفن‌های هوشمند، دست به ساخت تبلت بزند و چه بهتر اگر این کار با همکاری گوگل صورت بگیرد.

 

بقیه در ادامه مطلب...

کدام تبلت‌ها برترین صفحه نمایش را دارند؟

549 بار

Samsung-Galaxy-TabSاسمارت فون‌ها در واقع علاوه بر این که قادر هستند تا فعالیت‌های مالتی مدیا را با کیفیت و قدرت خوب انجام دهند، اما وظیفه دیگر و مهم‌تری را نیز بر عهده دارند. وظیفه‌ای که برای آن ساخته شده‌اند. در حقیقت تماس صوتی و ارسال پیامک وظیفه اصلی اسمارت فون‌هاست اما این گجت‌ها در سایر فعالیت‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.


 

بقیه در ادامه مطلب...

چگونه کیبورد iOS را به اندروید بیاوریم؟

588 بار

یکی از مزیت‌های اصلی سیستم عامل اندروید،میزان دسترسی کاربر است. به‌طوری که هیچ کدام از سایر سیستم عامل‌ها میزان دسترسی‌ای را که اندروید به کاربر می‌دهد به کاربران خود نمی‌دهند و چنین قابلیتی باعث می‌شود تا کاربر به تغییر ساده‌ترین بخش‌ها نیز قادر باشد. همان طور که در خبر‌ها خوانده‌اید، اپل در نسخه نهایی سیستم عامل خود امکان تغییر صفحه کلید را به کاربر داده است و از این پس کاربران می‌توانند تا صفحه کلیدی را که دوست دارند انتخاب و استفاده کنند.

 

بقیه در ادامه مطلب...

FIFA 15 به همراه 20 بازیکن ویژه

669 بار


 
انتظارها برای عرضه جهانی نسخه کامل فیفا 15 که کم کم از بعد اجرای بازی به سوی واقعیت پیش می‌رود به سر می‌آید. در ویدیو منتشر شده از سوی EA که بر روی یوتیوب قرار گرفته کیفیت و اجرای روان بازی دوستداران را به طور حتم به وجد خواهد آورد. همچنین از طرف سازندگان بازی 20 بازیکن ویژه در هر تیم معرفی شده است. فیفا 15 برای کنسول‌های بازی PlayStation 4 ، Xbox One و PC و بنابر اعلام شرکت سازنده برای کنسول‌های قدیمی Xbox 360 ، PlayStation 3 نیز ارایه خواهد شد. نسل جدید بازی فیفا 15 از 23 سپتامبر در امریکای شمالی و 25 سپتامبر در اروپا عرضه خواهد شد. لیست 20 بازیکن را می توانید مشاهده نمایید.

 

بقیه در ادامه مطلب...

,

8 ویژگی جذب کننده iOS 8

603 بار

359371-ios-8

پس از ماه‌ها حدس و گمان، اپل روز دوشنبه بالاخره از آخرین نسخه سیستم عامل خود iOS 8 پرده برداری کرد.

توسعه دهنگان ملزمند که نسخه بتا را در چند ماه آینده امتحان کنند و کاربران تا پاییز قادر به استفاده از آن نخواهند بود. در متن زیر به برخی از ویژگی‌های این نسخه جدید پرداخته می‌شود تا با آن بیشتر آشنا شوید.

 

بقیه در ادامه مطلب...

تبلت جدید ایسوس دارای خدمات تلویزیونی

499 بار

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، ایسوس اعلام کرد که از طریق این تبلت می توان به یکی از بزرگترین ایستگاه های تلویزیونی تجاری در آلمان دسترسی پیدا کرد.

 

 

 

بقیه در ادامه مطلب...


بلاک مطالب پیشین

بلاک نمایش کدهای اختصاصی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 77
بازدید هفته : 451
بازدید ماه : 1162
بازدید کل : 48157
تعداد مطالب : 237
تعداد نظرات : 50
تعداد آنلاین : 1


تبلیغات

بلاک درباره سایت


به وبلاگ من خوش آمدید

آمار سايت

  • افراد آنلاين : 1
  • بازديد امروز : 15
  • بارديد ديروز : 77
  • بازديد سال : 3561
  • بازديد کلي : 48157

نویسندگان

نظرسنجی

پرسپولیس قهرمان میشود؟

لینکدونی


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان  پارس تک و آدرس parstech.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.