#

در ویندوز 10 نهایتا می‌توانید Recycle Bin را بر روی Taskbar قرار دهید!

475 بار


recycle bin

کمپانی مایکروسافت به خوبی نشان داده است که نه تنها به صحبت‌های کاربرانش گوش می‌دهد بلکه به بعضی از آن‌ها عمل نیز می‌کند! اگر شما هنوز برای این قضیه به یک اثبات خوب نیاز دارید خبر زیر را با دقت بخوانید.

 

بقیه در ادامه مطلب...

خریدنی‌ترین گوشی‌ها از نظر سیستم عامل (به روز رسانی: 93/7/15)

536 بار

os

اگر مقاله گوشی‌هایی که باید و نباید بخریم را مطالعه کرده باشید، در آنجا ما بسته به شرایط بازار، مدل‌هایی که مناسب برای خرید است، معرفی می‌کنیم و در مقابل نمونه‌هایی که صرفه خرید ندارند، پیش پای شما قرار می‌دهیم تا اگر آن‌ها را دیدید، با سرعت تمام فرار کنید!

 

بقیه در ادامه مطلب...

7 اسمارت فون با دوربین‌های عجیب و غریب!

626 بار

امروزه هر اسمارت فونی که به بازار عرضه می‌شود بدون شک دوربینی بر روی آن نصب شده است. البته که این دوربین‌ها هیچ گاه به پای دوربین‌های حرفه‌ای بازار نرسیده و احتمالا نخواهند رسید. بیشتر این دوربین‌های ظاهر ساده‌ای دارند و نوع قرارگیری آن‌ها بر روی محصول، شبیه یکدیگر است؛ اما در این میان هستند محصولاتی که دوربین آن‌ها با طراحی‌های عجیب و غریبی وارد بازار شده‌اند. البته بدیهی است که منظور ما از دوربین عجیب و غریب به هیچ وجه یک دوربین خوب و با کیفیت نیست. هرچند می‌توان در این لیست برخی از این محصولات را خوب و عالی نیز توصیف کرد!

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

,

چگونه جزییات صفحه نمایش اسمارت فون اندرویدی خود را بزرگ‌تر ببینیم؟

424 بار

اگر به هر دلیلی، نیاز شد تا مطالب صفحه نمایش اسمارت فون اندرویدی خود را کمی بزرگ‌تر کنید، گوگل یک راه بسیار ساده پیش پای شما گذاشته است.

 

بقیه در ادامه مطلب...

نمی‌توانید نرم‌افزارهای اندروید را حذف کنید؟ مشکل شما اینجاست!

463 بار

دانلود و نصب نرم‌افزارهای اندرویدی معمولا بسیار ساده و راحت است! به راحتی وارد نرم افزارهایی همچون Google Play، بازار و … شده و با انتخاب نرم افزار مورد نظر خود، آن را به طور رایگان نصب و یا اقدام به خرید آن می‌کنید. حذف و یا uninstall کردن این برنامه‌ها نیز معمولا سخت نبوده و به راحتی انجام می‌شود. دیر یا زود کاربران سیستم عامل اندروید، از تعداد بالای نرم افزارهای نصب شده خسته شده و یا دیگر نیازی به برخی از آن‌ها ندارند، به همین دلیل اقدام به حذف آن‌ها می‌کنند! اما در این میان گاهی می‌شود که برخی از این برنامه‌ها سر ناسازگاری گذاشته و حذف نمی‌شوند! در اکثر موارد این اتفاق دو دلیل بیشتر ندارد:

 

بقیه در ادامه مطلب...

مشکل خم شدن آی‌فون 6 به بیلبورد‌های تبلیغاتی‌ این محصول نیز رسید!

538 بار

mobiel-ip6تقریبا کمتر کسی در حوزه فناوری است که از مشکل خم شدن آی‌فون 6 خبر نداشته باشد. اغلب کمپانی‌ها و افراد ایراد آی‌فون 6 را تبدیل به شوخی و بازی خود کرده‌اند و اغلب شرکت‌ها سعی می‌کنند تا محصولات خود را در مقابل ضعف آی‌فون 6 تبلیغ کنند.


 

بقیه در ادامه مطلب...

,

10 تا از بهترین بازی‌های جدید ویندوزفون برای نوکیا لومیا

515 بار

ماه گذشته ویندوز فون برای لومیا بازی‌های خوب و مهیجی را بیرون داد. بازی‌هایی که جایشان حسابی در لومیاها خالی بود. در زیر با 10 تا از بهترین این بازی‌ها آشنا می‌شوید. فرصت را از دست ندهید.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

BMW شارژ ماشین‌هایش را هوشمند می‌کند!

508 بار


P90164548-1-600x326

شرکت BMW برای ماشینهای الکتریکی‌اش از شارژ هوشمند بهره خواهد برد. BMW i Wallbox Pro برای ماشینهای i8 و i3 در نظر گرفته شده است و قدرت شارژ را تا  7.4 kW ارتقا می‌دهد. بعلاوه این مدل جدید مجهز به یک صفحه نمایش 7 اینچی لمسی است.

 

بقیه در ادامه مطلب...

,

صدای پای اچ‌تی‌سی وان (M8)‌ مکس به گوشی ‌می‌رسد!

503 بار


OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

بر اساس خبری که روز گذشته از چین رسیده است، به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی خود را برای معرفی فبلت بعدی‌اش یعنی HTC One (M8) Max آماده می‌کند و تقریبا مراحل نهایی تولید آن نیز به پایان رسیده است. این فبلت 5.5 اینچی رزولوشنی برابر با 1440×2560 دارد که چگالی پیکسلی بسیار بالای 538ppi را ایجاد می‌کند. همچنین چیپ پردازشی چهارهسته‌ای مدل Snapdragon 805 با قدرت 2.7Ghz در کنار رم 3 گیگابایتی وظیفه پردازشی این تلفن را بر عهده دارند. اگر همین‌ها به اندازه کافی شما را به هیجان نیاورده، باید بگوییم که یک دوربین 18 مگاپیکسلی نیز در پشت آن قرار داده شده است. شاید باتری 3000mAh به کار رفته در چنین فبلتی کم به نظر برسد اما زمانی که به باتری 2600mAh One M8 نگاه می‌کنیم و عمر باتری بالای آن را می‌بینیم کمی از نگرانی‌هایمان کاسته می‌شود. انتظار داریم که این فبلت حداقل زمانی به اندازه یک روز را به راحتی دوام بیاورد، البته در طی یک استفاده معمولی از آن.

 

بقیه در ادامه مطلب...

برخلاف انتظارها نسخه بعدی سیستم عامل مایکروسافت ویندوز 10 نام دارد!

479 بار


Microsoft-s-New-Windows-Will-Be-Called-Windows-10-460527-2 (1)

به تازگی مایکروسافت در کنفرانس خبری خود در سان‌فرانسیسکو اعلام کرد سیستم‌عامل بعدی این شرکت که معرفی خواهد شد ویندوز 10 نام دارد. این خبر پایانی بود بر تمام شایعاتی که در طی ماه‌های گذشته پیرامون نسخه بعدی ویندوز از گوشه و کنار می‌شنیدیم.

 

بقیه در ادامه مطلب...


بلاک مطالب پیشین

بلاک نمایش کدهای اختصاصی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 1207
بازدید کل : 48202
تعداد مطالب : 237
تعداد نظرات : 50
تعداد آنلاین : 1


تبلیغات

بلاک درباره سایت


به وبلاگ من خوش آمدید

آمار سايت

  • افراد آنلاين : 1
  • بازديد امروز : 31
  • بارديد ديروز : 0
  • بازديد سال : 3606
  • بازديد کلي : 48202

نویسندگان

نظرسنجی

پرسپولیس قهرمان میشود؟

لینکدونی


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان  پارس تک و آدرس parstech.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.