#

جدیدترین نکسوس گوگل، هفته بعد می‌آید!

424 بار


Motorola-Shamu-Google-Nexus-X-vs-LG-G3

وال استریت ژورنال، امروز اعلام کرد که گوگل روزی در همین ماه نکسوس جدید خود که ساخت موتورولا است، روانه بازار می‌کند.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

ناسا تحقیقاتش در زمینه یافتن حیات در جهان را گسترش می‌دهد!

464 بار


1

در پنج سال آینده، ناسا و سه موسسه تحقیقاتی همکار، بر روی پروژه‌های جدیدی برای واضح‌تر کردن هر چه بیشتر تصویری که از زندگی در جهان داریم آغاز بکار می‌کنند. این پروژه‌ها در واقع شامل آماده سازی برای بازگرداندن نمونه‌هایی از سطح مریخ، بررسی نقش ستاره‌های دنباله‌دار و سیارک‌ها در انتقال آب و ترکیبات ارگانیک به اطراف خورشید و تحقیق درباره اینکه سیاره ما چگونه توانسته برای این مدت طولانی حیات را در خود حفظ کند می‌شود.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

با FingerShadow فن‌آوری که مایکروسافت برای کاهش مصرف باتری در نظر گرفته آشنا شوید!

443 بار


fingershadow

با پیشرفته‌تر شدن اسمارتفونها و تبلتها، هنوز یک مشکل پابرجاست و کاربران را آزار می‌دهد. این مشکل چیزی جز عمر باتری نیست. هر چه بیشتر از دستگاهتان استفاده کنید، باتری‌ زودتر تمام می‌شود، مگر اینکه بخواهید دائما به پریز متصل باشید، فن‌آوری هر روزه به دنبال پیدا کردن روشهای نوین برای برطرف کردن این مشکل است و ظاهرا مایکروسافت اخیرا تحقیقاتی را به اجرا درآورده که مصرف باتری را حداقل در صفحات OLED کاهش می‌دهد. آنها نام این پروژه تحقیقاتی را Fingershadow گذاشته‌اند.

 

بقیه در ادامه مطلب...

گزارش برترین برند‌های سال منتشر شد: اپل همچنان صدرنشین است!

410 بار

jollyrallycrash-1طبق گزارش‌های جدید Interbrand، امسال نیز اپل برای دومین بار برترین برند جهان شده است. Interbrand در نیویورک تایمز برترن برند‌های سال 2014 را براساس معیار‌های خاصی منتشر کرده است که اپل، گوگل و کوکاکولا صدرنشینان آن هستند. براساس این گزارش، ارزش اپل با 21 درصد صعود به 118.8 میلیارد دلار، ارزش گوگل با 15 درصد افزایش به 107.4 میلیارد دلار و ارزش کوکاکولا با 3 درصد افزایش به 81.5 میلیارد دلار رسیده است.


 

بقیه در ادامه مطلب...

,

طرح‌مفهومی: گلکسی اس۶ با طراحی زیبا و فلزی به همراه ۴ گیگابایت رم!

485 بار

Samsung-Galaxy-S6-concept-3-490x367سری کهکشانی سامسونگ یکی از پر سر و صداترین محصولات در بازار اسمارت‌فون‌ها است که طرفداران خاص خود را دارد. در این مطلب قصد داریم تا با طرح‌مفهومی از این گوشی در خدمتتان باشیم تا شما را با آن بیش‌تر آشنا کنیم.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

از گوشی جدید اچ‌تی‌سی با نام دیزایر EYE (چشم) بیشتر بدانید!

397 بار


HTC-Desire-Eye

روز گذشته اچ‌تی‌سی در شهر نیویورک به همراه معرفی دوربین کوچک RE، از گوشی دیزایر EYE (چشم) نیز رونمایی کرد تا به واسطه تمرکز بر روی دوربین جلویی آن، یکی از بهترین نمونه‌های تولیدی در این بخش را معرفی کرده باشد. در ادامه مشخصات کامل‌تری از این گوشی را با هم مرور می‌کنیم.

 

بقیه در ادامه مطلب...

دوربین کوچک و جالب اچ‌تی‌سی RE را بیشتر بشناسید!

478 بار


HTC-RE

ساعاتی پیش کمپانی اچ‌تی‌سی از دوربینی بسیار کوچک به نام RE رونمایی کرد. در ادامه مشخصات این دوربین را با یکدیگر از نزدیک مرور می‌کنیم.

 

بقیه در ادامه مطلب...

,

کلاهی برای کاهش دردها و افزایش حافظه

443 بار

کلاهی طراحی شده است که ماساژور سر، گردن و پیشانی است و قادر به کاهش استرس، افزایش حافظه و تنظیم گردش خون، کیفیت خواب و تنظیم سوخت و ساز بدن است.
 
 
 
 
بقیه در ادامه مطلب...

 

494 بار


Samsungs-Q3-operating-profits-drop-by-more-than-half

اوایل همین ماه بود که سامسونگ هشدار داد که سود عملیاتی سه ماه سومش هر ساله با کاهش 45 درصدی مواجه خواهد شد و همین امروز این شرکت اعلام داشت، سود عملیاتی امسالش اصلا خوب نبوده و با کاهش بیش از 50 درصد روبه‌رو بوده است.

 

بقیه در ادامه مطلب...

با Ferrari 458 Speciale A، خودرویی فراتر از انتظار آشنا شوید

588 بار

 

 

458-a-1-820x420

 

شرکت فراری در رویداد Paris Motor Show، از یکی از جالبترین خودروهای تبدیل پذیر دنیا پرده برداری کرده است. این خودرو 458 Speciale A نام دارد و تنها 499 نسخه از آن ساخته شده است. حرف A در نام این خودرو ابتدای کلمه Aperta است.

 

بقیه در ادامه مطلب...


بلاک مطالب پیشین

بلاک نمایش کدهای اختصاصی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 106
بازدید هفته : 119
بازدید ماه : 111
بازدید کل : 48302
تعداد مطالب : 237
تعداد نظرات : 50
تعداد آنلاین : 1


تبلیغات

بلاک درباره سایت


به وبلاگ من خوش آمدید

آمار سايت

  • افراد آنلاين : 1
  • بازديد امروز : 5
  • بارديد ديروز : 106
  • بازديد سال : 3706
  • بازديد کلي : 48302

نویسندگان

نظرسنجی

پرسپولیس قهرمان میشود؟

لینکدونی


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان  پارس تک و آدرس parstech.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.