#

گلکسی نوت 4 به صورت رسمی وارد ایران شد!

1467 بار


note4-seminar-7

اگر اخبار آی‌تی‌رسان را به خوبی مطالعه کرده باشید، در شهریور ماه و نمایشگاه IFA 2014، گزارشی اختصاصی از گلکسی نوت 4 و مشخصات آن را برای‌تان به رشته تحریر در آوردیم و حال با فاصله‌ای نزدیک به 40 روز از معرفی این گوشی، نوت 4 هم‌زمان با بسیاری از کشورهای دیگر، در ایران نیز به صورت رسمی رونمایی شد و پای به بازار گذاشت.

 

بقیه در ادامه مطلب...

5 اسمارت فون که در ضبط صدا یکه‌تاز هستند!

408 بار

اسمارت فون های موجود در بازار، هیچ کدام از لحاظ ضبط صدا به صورت تنها و یا ضبط صدا بر فیلم با یکدیگر برابر نیستند؛ اما در این گاه محصولاتی وجود دارند که داشتن آن‌ها واقعا لذت بخش است. محصولی شبیه به سری نوکیا لومیا با ویژگی‌های خاص جهت ضبط و پخش صدا و یا محصول جدید سامسونگ یعنی نوت 4.

 

بقیه در ادامه مطلب...

گوگل آمازون را اصلی‌ترین رقیب خودش می‌داند!

454 بار


27271dc

گوگل این غول جستجو  Amazon.com را اصلی‌ترین رقیب خود حتی پیش از یاهو و بینگ در این زمینه می‌داند، زیرا به باور این کمپانی زمانی که افراد قصد خرید دارند، این جستجو را بیشنر در خود وب سایت‌های فروش انجام می‌دهند.

 

بقیه در ادامه مطلب...

با 5 تا از بهترین کروم بوک‌ها آشنا شوید!

391 بار

در تعریف کروم بوکها می‌توان چنین گفت: لپ‌تاپ‌های ارزان قیمتی که هم خوبند، هم عجیبند، هم قدرتمند!

تمرکز آنها روی محاسباتی بوده که از اواخر دهه 90 تعریف شد، مرور وب از طریق سیستم عامل گوگل کروم.

اما واقعا یک کاربر از کروم بوکش چه می‌خواهد؟

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

یک لومیای دو سیم کارته در FCC ظاهر شده است!

402 بار

یک لومیای جدید سر از پایگاه داده‌های FCC درآورده است. RM-1090 نام یک مدل معرفی نشده بوده که در لاگهای AdDuplex چین و تایوان ظاهر شده است. AdDuplex یک شبکه تبلیغاتی موبایل است که پلت فرم ویندوز فون را تبلیغ می‌کند. درست مثل اطلاعاتی که در FCC به نمایش درآمده، AdDuplex هم صفحه نمایش این هندست را با رزولوشن 960×540 پیکسل معرفی کرده است. در ضمن در FCC این تلفن دو سیمکارته معرفی شده است.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

10 تا از بهترین اسمارتفونهای 10 سال پیش

452 بار

10 سال در دنیای فن‌آوری، به اندازه یک عمر است. با نگاه به فن‌آوری استفاده شده در ساخت اسمارتفونهای  10 سال پیش می‌بینیم که دنیای تکنولوژی واقعا با پیشرفت شگرفی روبه رو بوده است، پیشرفتی که همان سالها شاید هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

معرفی مهم‌ترین کلیدهای میانبر در ویندوز 10

418 بار


2-1

شرکت مایکروسافت به‌تازگی از ویندوز جدید خود پرده‌برداری کرده است و درحالی‌که همگان منتظر ورود این سیستم‌عامل به بازار مصرف هستند، این شرکت هرچند وقت یک‌بار به امکاناتی از سیستم‌عامل خود اشاره می‌کند و در یکی از جالب‌ترین موارد شاهد معرفی مهم‌ترین کلیدهای میانبر در ویندوز 10 بوده‌ایم که در ادامه با یکدیگر به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

بقیه در ادامه مطلب...

مشکل خم شدن آی‌فون 6 خود را با این دستگاه جالب حل کنید!

409 بار


gTool-PanelPress

دیگر به اندازه کافی در مورد مشکل خم شدن بدنه آی‌فون 6 و 6 پلاس صحبت شده است و ما هم نمی‌خواهیم آن را برای شما یادآوری کنیم؛ اما در میان این همه شوخی‌های شرکت‌های مختلف و تمسخر اپل به خاطر این ایراد در طراحی تلفن جدیدش، هیچ وقت کسی راه حلی برای آن ارائه نکرد. امروز می‌خواهیم در مورد روشی خلاقانه برای رفع خمیدگی ایجاد شده در آیفون صحبت کنیم پس در ادامه با ما باشید.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

نوت 4 در میان دستگاه‌های QHD، بیشترین عمر باتری را دارد!

500 بار

زمان معرفی نوت 4 و آن موقعی که مدیران سامسونگ در رویداد مربوطه گفتند که این هندست با باتری بزرگ نمی‌آید، کمی نگرانی در دل طرفداران سامسونگ بوجود آمد که مبادا با نوت 4 دچار مشکل شوند. بالاخره وجود صفحه نمایش QHD یک باتری مصرف کن تمام عیار است.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

چه زمانی اندروید L برای گوشی شما منتشر می‌شود؟

519 بار


Android-L-is-the-first-Android-release-that-gets-a-developer-preview-unveiled-months-before-the-actual-launch

بسیاری از کاربران سیستم‌عامل اندروید این روزها بی‌تابانه منتظر انتشار نسخه نهایی اندروید L هستند؛ اما گوگل در مورد اعلام تاریخ دقیق عرضه آن بسیار محتاطانه عمل کرده و تاکنون تاریخ دقیقی را اعلام نکرده است

 

 

بقیه در ادامه مطلب...


بلاک مطالب پیشین

بلاک نمایش کدهای اختصاصی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 1193
بازدید کل : 48188
تعداد مطالب : 237
تعداد نظرات : 50
تعداد آنلاین : 1


تبلیغات

بلاک درباره سایت


به وبلاگ من خوش آمدید

آمار سايت

  • افراد آنلاين : 1
  • بازديد امروز : 5
  • بارديد ديروز : 12
  • بازديد سال : 3592
  • بازديد کلي : 48188

نویسندگان

نظرسنجی

پرسپولیس قهرمان میشود؟

لینکدونی


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان  پارس تک و آدرس parstech.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.