#

شباهت عجیب گوشی جدید لنوو با آیفون ۶ + عکس

264 بار


شباهت عجیب گوشی جدید لنوو با آیفون ۶ + عکس


شرکت لنوو (Lenovo) گوشی جدید خود را عرضه کرد. 

این تلفن همراه که نامی عجیب برای آن انتخاب شده، شباهت بسیار زیادی به آیفون ۶، گوشی تازه وارد اپل دارد.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

نخستین اخبار در مورد Galaxy S6 سامسونگ

230 بار


نخستین اخبار در مورد Galaxy S6 سامسونگ


این روزها فبلت جدید سامسونگ موسوم به Galaxy Note 4 فروش بالایی دارد و در مقابل گوشی هوشمند Galaxy S5 نیز محبوبیت فراوان کسب کرده است.
اما سامسونگ از هم‌اکنون به دنبال طراحی هرچه بهتر Galaxy S6 است تا بتواند این محصول را در بهترین حالت به دست مشتریان خود برساند.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

همکاری سامسونگ و بلک‏بری برای ارتقای امنیت اندروید

347 بار


همکاری سامسونگ و بلک‏بری برای ارتقای امنیت اندروید


ناامنی گسترده سیستم‌عامل اندروید گوگل باعث نگرانی بسیاری از کاربران و همین‏طور شرکت‌های تجاری شده بنابراین خود آنها برای حل این مشکل دست به‌کار شده‌‏اند.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

اپل هرگونه نقص امنیتی جدی در محصولاتش را رد کرد

256 بار


اپل هرگونه نقص امنیتی جدی در محصولاتش را رد کرد


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از تک تایمز، هکرها با سوءستفاده از آسیب پذیری در سیستم عامل های iOS و OS X تلاش کرده‌اند داده‌های کاربران را به سرقت ببرند، اما اپل می‌گوید تمهیداتی اندیشیده تا از نصب هرگونه بدافزار بر روی گوشی و رایانه ساخت اپل جلوگیری شود.
 

 

بقیه در ادامه مطلب...

آيا روبات‌ها مي‌توانند در آينده همه كارهاي انسان را انجام دهند؟

249 بار

 

 

ترديدي نيست كه روبات‌ها در آينده مي‌توانند بسيار از كارهاي انسان را انجام دهند. در حال حاضر روبات‌هايي تجاري در بازار موجود هستند كه قادرند اموري از قبيل پختن كلوچه، تا كردن حوله و تعارف كردن نوشيدني را انجام دهند. شايد انجام اين امور چندان هم هيجان انگيز به نظر نيايد اما در مقايسه با روبات‌هايي كه در خطوط توليد كارخانجات اعمالي تكراري و قابل پيش‌بيني را انجام مي‌دهند، بسيار هم جالب است.

 

بقیه در ادامه مطلب...

چند طرح جالب از آی‌فون 7 اپل را مشاهده کنید

2235 بار

iphoen-7-concept-1-1024x768 در حالی که تنها چند ماه از معرفی آی‌فون 6 و آی‌فون 6 پلاس می‌گذرد، طراح معروف، مارتین هاجک که به ارایه طرح های مفهومی آی‌فون شهرت دارد، نمونه‌هایی از آی‌فون 7 ارایه کرده است.

 

بقیه در ادامه مطلب....

 

این 9 اسمارت فون برترین پرچم‌داران روی زمین هستند!

335 بار

 وقتی وارد اکوسیستم اندروید می‌شویم، ­خیلی سخت می‌توان بهترین و بدترین گجت را انتخاب کرد! کمی به این موارد دقت کنید، مثلا رزولوشن QHD پیکسل‌های یک اسمارت فون را تا حدی بهبود می‌دهد که چشم ما نیز نمی تواند آن را درک کند، یا از پردازنده‌ای استفاده می‌شود که فرکانس آن برابر 2.7 گیگاهرتز بوده و لقب توربو را نیز بر روی خود دارد. رم استاندارد پرچم‌داران تبدیل به 3 گیگابایت شده و دوربین‌ها با  20 مگا پیکسل وارد می‌شوند!

 

 

بقیه در ادامه مطلب....

298 بار

 سامسونگ گلکسی نوت 4 هم‌اکنون یکی از گران‌ترین و البته بهترین اسمارت فون‌های اندرویدی بازار به شمار می‌رود! اگر از لحاظ مالی در مضیقه نیستید، بدون شک این وسیله قدرتمند 2.5 میلیون تومانی می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد.

 

بقیه در ادامه مطلب...

با ویکی سفر، سرویس جدید ویکی مدیا آشنا شوید!

359 بار

wiki-safar-4ویکی پدیا یکی از سرویس‌هایی است که کاربران داخلی و خارجی استفاده زیادی از آن دارند و در حال حاضر هفتمین سایت پر بازدید کشور از دیدگاه سایت الکسا است (ویکی پدیا یکی از سرویس‌های ویکی مدیا است). ویکی سفر یکی از پروژه‌های تازه تاسیس ویکی مدیاست که اطلاعات اولیه آن بر اساس اطلاعات ویکی تراول درون ریزی شده و کار خود را با ده زبان فارسی، انگلیسی، هلندی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، پرتغالی، روسی، اسپانیایی و سوئدی پایه گذاری کرده است.


بقیه در ادامه مطلب...

,

حل مشکل iMessage توسط ابزار جدید اپل

348 بار

اپل ابزار تحت وب جدیدی را برای کاربرانی که قصد ترک سیستم عامل iOS و تعویض آن با اندروید را دارند، معرفی کرد. کاربران اپلی می‌دانند که از چندین سال پیش مشکلاتی با تغییر سیستم عامل و قرار گرفتن شماره کاربران در iMessage به وجود می‌آمد. اکنون اپل این مشکل را حل کرده است و کاربران به راحتی می‌توانند شماره موبایل خود را در این سرویس وارد کرده، منتظر دریافت یک کد تایید 6 رقمی از طریق SMS بر روی دستگاه خود باشند و سپس کد دریافتی را در وب‌سایت اپل وارد نموده و پس از آن شماره شما از iMessage پاک خواهد شد. شما هم اکنون می‌توانید از طریق لینک زیر وارد سرویس غیر فعال کردن iMessage شده و سرویس شماره خود را حذف نمایید.

Deregister iMessage


بلاک مطالب پیشین

بلاک نمایش کدهای اختصاصی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 237
تعداد نظرات : 50
تعداد آنلاین : 1


تبلیغات

بلاک درباره سایت


به وبلاگ من خوش آمدید

آمار سايت

  • افراد آنلاين : 1
  • بازديد امروز :
  • بارديد ديروز :
  • بازديد سال :
  • بازديد کلي :

نویسندگان

نظرسنجی

پرسپولیس قهرمان میشود؟

لینکدونی


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان  پارس تک و آدرس parstech.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.