#

از گوشی جدید اچ‌تی‌سی با نام دیزایر EYE (چشم) بیشتر بدانید!

393 بار


HTC-Desire-Eye

روز گذشته اچ‌تی‌سی در شهر نیویورک به همراه معرفی دوربین کوچک RE، از گوشی دیزایر EYE (چشم) نیز رونمایی کرد تا به واسطه تمرکز بر روی دوربین جلویی آن، یکی از بهترین نمونه‌های تولیدی در این بخش را معرفی کرده باشد. در ادامه مشخصات کامل‌تری از این گوشی را با هم مرور می‌کنیم.

 

بقیه در ادامه مطلب...

خریدنی‌ترین گوشی‌ها از نظر سیستم عامل (به روز رسانی: 93/7/15)

534 بار

os

اگر مقاله گوشی‌هایی که باید و نباید بخریم را مطالعه کرده باشید، در آنجا ما بسته به شرایط بازار، مدل‌هایی که مناسب برای خرید است، معرفی می‌کنیم و در مقابل نمونه‌هایی که صرفه خرید ندارند، پیش پای شما قرار می‌دهیم تا اگر آن‌ها را دیدید، با سرعت تمام فرار کنید!

 

بقیه در ادامه مطلب...

7 اسمارت فون با دوربین‌های عجیب و غریب!

625 بار

امروزه هر اسمارت فونی که به بازار عرضه می‌شود بدون شک دوربینی بر روی آن نصب شده است. البته که این دوربین‌ها هیچ گاه به پای دوربین‌های حرفه‌ای بازار نرسیده و احتمالا نخواهند رسید. بیشتر این دوربین‌های ظاهر ساده‌ای دارند و نوع قرارگیری آن‌ها بر روی محصول، شبیه یکدیگر است؛ اما در این میان هستند محصولاتی که دوربین آن‌ها با طراحی‌های عجیب و غریبی وارد بازار شده‌اند. البته بدیهی است که منظور ما از دوربین عجیب و غریب به هیچ وجه یک دوربین خوب و با کیفیت نیست. هرچند می‌توان در این لیست برخی از این محصولات را خوب و عالی نیز توصیف کرد!

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

,

نمی‌توانید نرم‌افزارهای اندروید را حذف کنید؟ مشکل شما اینجاست!

462 بار

دانلود و نصب نرم‌افزارهای اندرویدی معمولا بسیار ساده و راحت است! به راحتی وارد نرم افزارهایی همچون Google Play، بازار و … شده و با انتخاب نرم افزار مورد نظر خود، آن را به طور رایگان نصب و یا اقدام به خرید آن می‌کنید. حذف و یا uninstall کردن این برنامه‌ها نیز معمولا سخت نبوده و به راحتی انجام می‌شود. دیر یا زود کاربران سیستم عامل اندروید، از تعداد بالای نرم افزارهای نصب شده خسته شده و یا دیگر نیازی به برخی از آن‌ها ندارند، به همین دلیل اقدام به حذف آن‌ها می‌کنند! اما در این میان گاهی می‌شود که برخی از این برنامه‌ها سر ناسازگاری گذاشته و حذف نمی‌شوند! در اکثر موارد این اتفاق دو دلیل بیشتر ندارد:

 

بقیه در ادامه مطلب...

مشکل خم شدن آی‌فون 6 به بیلبورد‌های تبلیغاتی‌ این محصول نیز رسید!

535 بار

mobiel-ip6تقریبا کمتر کسی در حوزه فناوری است که از مشکل خم شدن آی‌فون 6 خبر نداشته باشد. اغلب کمپانی‌ها و افراد ایراد آی‌فون 6 را تبدیل به شوخی و بازی خود کرده‌اند و اغلب شرکت‌ها سعی می‌کنند تا محصولات خود را در مقابل ضعف آی‌فون 6 تبلیغ کنند.


 

بقیه در ادامه مطلب...

,

10 تا از بهترین بازی‌های جدید ویندوزفون برای نوکیا لومیا

515 بار

ماه گذشته ویندوز فون برای لومیا بازی‌های خوب و مهیجی را بیرون داد. بازی‌هایی که جایشان حسابی در لومیاها خالی بود. در زیر با 10 تا از بهترین این بازی‌ها آشنا می‌شوید. فرصت را از دست ندهید.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

صدای پای اچ‌تی‌سی وان (M8)‌ مکس به گوشی ‌می‌رسد!

500 بار


OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

بر اساس خبری که روز گذشته از چین رسیده است، به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی خود را برای معرفی فبلت بعدی‌اش یعنی HTC One (M8) Max آماده می‌کند و تقریبا مراحل نهایی تولید آن نیز به پایان رسیده است. این فبلت 5.5 اینچی رزولوشنی برابر با 1440×2560 دارد که چگالی پیکسلی بسیار بالای 538ppi را ایجاد می‌کند. همچنین چیپ پردازشی چهارهسته‌ای مدل Snapdragon 805 با قدرت 2.7Ghz در کنار رم 3 گیگابایتی وظیفه پردازشی این تلفن را بر عهده دارند. اگر همین‌ها به اندازه کافی شما را به هیجان نیاورده، باید بگوییم که یک دوربین 18 مگاپیکسلی نیز در پشت آن قرار داده شده است. شاید باتری 3000mAh به کار رفته در چنین فبلتی کم به نظر برسد اما زمانی که به باتری 2600mAh One M8 نگاه می‌کنیم و عمر باتری بالای آن را می‌بینیم کمی از نگرانی‌هایمان کاسته می‌شود. انتظار داریم که این فبلت حداقل زمانی به اندازه یک روز را به راحتی دوام بیاورد، البته در طی یک استفاده معمولی از آن.

 

بقیه در ادامه مطلب...

حفره امنیتی در مرورگر اینترنتی اندروید!

559 بار

کاربران نسخه‌های مربوط به سال ۲۰۱۳ و قدیمی‌تر سیستم عامل اندروید در صورت استفاده از مرورگر پیش فرض این سیستم عامل دچار مشکلات جدی امنیتی می‌شوند.

 

بقیه در ادامه مطلب...

 

10 راه کاربردی برای کنترل مصرف باتری تلفن همراه شما!

477 بار


battery_life

بسیاری از ما به شدت به تبلت یا گوشی تلفن همراه خود در طول روز وابسته شده‌ایم! این مقاله 10 راهنمایی و استراتژی برای حفظ یا افزایش طول عمر باتری موبایل ارایه می‌دهد که شما می‌توانید از این راهکار ها برای گجت‌های متفاوت خود استفاده کنید.

 

بقیه در ادامه مطلب...

گوشی نازک همیشه خوب نیست؛ ماندگارترین‌ها، ضخیم‌ها بودند!

479 بار


p61_141958502504_640x360

رسالت فناوری و هدف اصلی از پیشرفت آن امری واضح است، برطرف کردن نیاز کاربران. پس شرکت‌های تکنولوژی نمی‌توانند بر اساس سلیقه خود و آن‌چه که خودشان می‌پسندند محصولی را تولید کنند، زیرا چنین محصولی که از چنین اندیشه‌ای برخاسته است، قطعا در میان مردم و بازار مصرف جایی ندارد.

 

بقیه در ادامه مطلب...

سامسونگ با سری جدید Galaxy A وارد بازار گوشی‌های فلزی می‌شود!

559 بار

parstech-SM-A500-GALAXY-A5-6

پس از عرضه گلکسی آلفا از سوی سامسونگ با بدنه‌ای فلزی، این کمپانی هم اکنون در فکر تولید و عرضه نسخه‌های دیگری از این محصول است. البته محصولات جدید سامسونگ پرچم‌دار نبوده و همگی گوشی‌هایی میان رده خواهند بود.

 

بقیه در ادامه مطلب...

سه برنامه بامزه دوربین برای اکسپریای سونی

688 بار

سونی این روزها پر مشغله به نظر می‌رسد، این کمپانی هر روزه مشغول عرضه برنامه‌های مختلف است. دیدن برنامه‌های ویژه دوربین در این میان جای تعجب ندارد، زیرا بالاخره سونی اکسپریا Z3 این کمپانی بهترین دوربین در میان دیگر اسمارتفون‌ها را دارد.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

طرح‌مفهومی: زد ۳ اولترا با طراحی زیبا و سخت افزار قوی!

574 بار

Sony-Xperia-Z3-Ultra-concept-1

شاید اگر نام سری زد سونی و به خصوص سری آلترا این کمپانی را می‌شنویم به یاد طراحی خسته کننده مربع شکل برخی از محصولات این کمپانی بیفتیم، اما طراحان خوش ذوق دست به طراحی اکسپریا زد اولترا با ظاهری متفاوت و زیبا زده اند. در این مطلب قصد داریم تا با طر مفهومی از این گوشی در خدمتتان باشیم، پس با ما و ادامه مطلب همراه شوید!

 

بقیه در ادامه مطلب...

حسگر اثر انگشت آی‌فون 6 هک شد و نتایج جالبی به دست آورد!

576 بار


gsmarena_001

مارک راجرز نویسنده بلاگ امنیتی فن‌آوری Lookout، تاچ آی‌دی آی‌فون 6 را با یک اثر انگشت دزدی که متعلق به خودش بود به همراه سیانواکریلات (چسب بسیار قوی) و یک نوار اثر انگشت هک کرده و به نتایج جالبی رسیده است. مارک همان فردی است که سال گذشته تاچ آی‌دی آی‌فون 5s را هک کرده بود. البته استفاده از اثر انگشت دزدی آن‌قدرها هم که فکر می‌کنید، ساده نیست.

 

بقیه در ادامه مطلب...

معرفی 10 بازی جدید و جذاب برای اندروید

576 بار

در مقاله زیر 10 بازی جدید و هیجان آور اندرویدی را به شما معرفی می‌کنیم، نصب کنید، بازی کنید و از لحظات‌تان لذت ببرید.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

آینده‌ای که نوکیا دید اما نتوانست آن را بسازد!

436 بار

nokia-and-microsoft

هر چیزی که هم اکنون گوگل و اپل به آن رسیده‌اند، نوکیا روزی در پی رسیدن به آنها بود!

روزی و روزگاری وقتی کاربری به دنبال خرید یک تلفن همراه جدید بود، به طور مستقیم به سراغ نوکیا و محصولاتش می‌رفت! یک کمپانی عظیم فنلاندی که تا چند سال پیش، بزرگ‌ترین تولید کننده و عرضه کننده تلفن‌های همراه در بازارهای جهانی بود و با طراحی‌های زیبا و محصولات خاصی که داشت، به سختی می‌شد گزینه ای بد یا به درد نخور از میان تولیداتش پیدا کرد.

بقیه در ادامه مطلب...

گوگل در حال همکاری با ا‌چ‌تی‌سی برای ساخت Nexus 9

512 بار


shieldtab-820x420

گوگل تصمیم گرفته تا وظیفه‌ ساخت تبلت بعدی خود را بر عهده HTC بگذارد. با اینکه از سال 2011 و با معرفی تبلت Flyer اچ‌تی‌سی فعالیتی در زمینه ساخت تبلت نداشته اما به نظر می‌رسد حالا دیگر زمانش رسیده تا این شرکت با بهره از تجربه‌ موفقیت‌آمیز خود در زمینه تلفن‌های هوشمند، دست به ساخت تبلت بزند و چه بهتر اگر این کار با همکاری گوگل صورت بگیرد.

 

بقیه در ادامه مطلب...

کدام تبلت‌ها برترین صفحه نمایش را دارند؟

549 بار

Samsung-Galaxy-TabSاسمارت فون‌ها در واقع علاوه بر این که قادر هستند تا فعالیت‌های مالتی مدیا را با کیفیت و قدرت خوب انجام دهند، اما وظیفه دیگر و مهم‌تری را نیز بر عهده دارند. وظیفه‌ای که برای آن ساخته شده‌اند. در حقیقت تماس صوتی و ارسال پیامک وظیفه اصلی اسمارت فون‌هاست اما این گجت‌ها در سایر فعالیت‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.


 

بقیه در ادامه مطلب...

چگونه کیبورد iOS را به اندروید بیاوریم؟

588 بار

یکی از مزیت‌های اصلی سیستم عامل اندروید،میزان دسترسی کاربر است. به‌طوری که هیچ کدام از سایر سیستم عامل‌ها میزان دسترسی‌ای را که اندروید به کاربر می‌دهد به کاربران خود نمی‌دهند و چنین قابلیتی باعث می‌شود تا کاربر به تغییر ساده‌ترین بخش‌ها نیز قادر باشد. همان طور که در خبر‌ها خوانده‌اید، اپل در نسخه نهایی سیستم عامل خود امکان تغییر صفحه کلید را به کاربر داده است و از این پس کاربران می‌توانند تا صفحه کلیدی را که دوست دارند انتخاب و استفاده کنند.

 

بقیه در ادامه مطلب...

8 ویژگی جذب کننده iOS 8

603 بار

359371-ios-8

پس از ماه‌ها حدس و گمان، اپل روز دوشنبه بالاخره از آخرین نسخه سیستم عامل خود iOS 8 پرده برداری کرد.

توسعه دهنگان ملزمند که نسخه بتا را در چند ماه آینده امتحان کنند و کاربران تا پاییز قادر به استفاده از آن نخواهند بود. در متن زیر به برخی از ویژگی‌های این نسخه جدید پرداخته می‌شود تا با آن بیشتر آشنا شوید.

 

بقیه در ادامه مطلب...

تبلت جدید ایسوس دارای خدمات تلویزیونی

499 بار

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، ایسوس اعلام کرد که از طریق این تبلت می توان به یکی از بزرگترین ایستگاه های تلویزیونی تجاری در آلمان دسترسی پیدا کرد.

 

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

یک‌چهارم اندرویدی‌ها طعم کیت کت می‌دهند

508 بار

kitkat4.4_1

شاید اگر در یک مقاله مشابه و شش ماه پیش نام اندروید کیت را می‌آوردیم، در ذهن شما خوانندگان عزیز این سیستم‌عامل به‌عنوان یک گزینه بسیار ویژه و تنها بر روی دستگاه‌های خاص مجسم می‌شد ولی آخرین آمار منتشرشده نشان می‌دهد که تقریبا یک‌چهارم اندرویدی‌ها طعم کیت کت می‌دهند.

 

بقیه در ادامه مطلب...

گوشی‌های ال‌جی L Fino و L Bello‌ با بهای مناسب وارد بازار می‌شوند!

515 بار


bello

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) در راستای گسترده‌تر کردن دسترسی‌اش در همه بخش‌های اسمارت فون بازار، این هفته گوشی‌های مدل L Fino و L Bello را به مشتریان برزیلی و در هفته‌های آینده به کشورهای آمریکای لاتین، اروپا، آسیا و مشترک المنافع عرضه خواهد کرد.

بقیه در ادامه مطلب...

4K را فراموش کنید، اپل به سمت یک رتینا آی مک 5K می‌رود

526 بار


iMac27_iMac21_Photos_comp-578-80

گزارشهای منتشر شده در ماه جولای، خبر از آن می‌دادند که اپل قرار است تا آخر سال 2014، آی مک 4K روانه بازار کند. اما اخبار اخیر گویی دلالت بر 5K شدن آی مک دارند.

بقیه در ادامه مطلب...

تبلیغ جالب ایسوس در مقابل آیفون 6

1090 بار


Asus-ZenFone-Apple-iPhone-6

دیگر همگی به گران بودن آیفون عادت کرده‌ایم و زمانی که قیمت آیفون 6 خارج از قرار داد 649 دلار و آیفون 6 پلاس 749 دلار اعلام شد، تعجب نکردیم.

مشخص است که آیفون خریدن برای همه میسر نیست و این دقیقا همان نقطه ضعفی است که دیگر سازندگان از آن برای تبلیغات به سود خود بهره می‌برند.

 

بقیه در ادامه مطلب...

,

10 ویژگی برتر و جدید آیفونهای 6 و 6 پلاس

588 بار

دیروز بالاخره و پس از مدتها انتظار آیفون 6 به دنیا معرفی شد. این هوشمند در دو سایز 4.7 اینچی و 5.5 اینچی آماده شده است.

در مطلب زیر 10 تا از بهترین ویژگی‌های جدیدی را که به این هوشمند اضافه شده است خواهید شناخت:

صفحه نمایش رتینای اچ دی

1
 بقیه در ادامه مطلب...

هرآنچه از آیفون 6 و ساعت هوشمند iWatch می‌دانیم

510 بار

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شركت اپل در نمایشگاه IFA 2014 قصد دارد از جدیدترین محصول خود با عنوان iPhone 6 رونمایی كند. اما از چندین ماه قبل شایعات در مورد محصول جدید اپل بسیار زیاد بود نوع و اندازه صفحه نمایش، ظرفیت باتری، شكل قاب و سخت افزار داخلی كه هر روز با شایعه ای جدید همراه بود.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

سونی اکسپریا M2 Aqua را با رنگ مسی عرضه می‌کند!

551 بار

xperia-m2-aqua

ریک گرشتن کانستین، مدیر هنری، Sony Mobile گفت:

ما در اوت گذشته Xperia M2 Aqua جدید، تلفن هوشمندی ضدآب* برای همگان، را معرفی کردیم. اکنون خرسندیم که خبر جدیدی را دربارۀ این تلفن هوشمند ضدآب ردۀ متوسط به آگاهی شما برسانیم. مانند تلفن‌ هوشمند جدید پرچم‌دارمان Z3،‏ Xperia M2 Aqua هم با رنگ خیره‌کنندۀ مسی در دسترس خواهد بود که این برای کسانی به دنبال چیزی بیشتر از مشکی و سفید هستند، ایده‌آل است.

 

بقیه در ادامه مطلب...

طرح مفهومی: ال‌جی جی۴ با طراحی فوق‌العاده خاص و بدون کلید فیزیکی!

1526 بار

 

LG-G4-concept-1

بعد از موفقیت‌هایی که ال‌جی با نسخه سوم از سری G اسمارت‌فون‌های خود به دست آورد، طراحان خوش ذوق دست به طراحی نسل بعدی این سری با نام ال‌جی جی ۴ زدند. در این طرح مفهومی توجه ویژه‌ای به بدنه دستگاه شده است.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

, ,

طرح مفهومی: اچ‌تی‌سی وان ام۹ مدلی ۶۴ بیتی با بدنه آلومینیومی و صفحه QHD خواهد بود!

1912 بار

 

htc-one-m9-concept-7

بعد از اینکه با طرح‌های خاص و مفهومی از پرچمداران آینده کمپانی‌ها همچون گلکسی اس۶ از سامسونگ، اکسپریا زد۴ از سونی و جی۴ ال‌جی، این بار به سراغ کمپانی معتبر اچ‌تی‌سی آمده‌ایم تا نگاهی نیز به طرح مفهومی از پرچمدار سال ۲۰۱۵ این کمپانی بی‌اندازیم. در این مدل که وان ام۹ نام گرفته توجه ویژه‌ای به طراحی شده تا جایی که از نگاه کردن به آن سیر نخواهید شد! بدنه تمام آلومینیومی با وزنی ۱۴۰ گرمی به همراه تنها ۷ میلی متر ضخامت چیزی نیست که بتوان به همین راحتی از کنارش گذشت.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

, ,

تبلت‌های زیر ۸۰۰ هزار تومان بازار را بشناسید

536 بار

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ همیشه خریداران تبلت در بازار ایران به دنبال تبلت‌های ارزان قیمتی می‌گردند که نهایتا 800 هزار تومان هزینه کنند. تبلتی که کارایی نسبتا بالایی داشته باشد و در عین حال هزینه زیادی نبرد. حال چگونه می‌توان یک تبلت کارآمد و ارزان قیمت را پیدا کرد؟ ما لیستی از تبلت‌های کارآمد زیر 800 هزار تومان را برای شما تهیه کرده‌ایم.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

گوشی خود را به اکسپریا Z3 تبدیل کنید!

579 بار

sony-xperia-z3-361-photoessay_verge_super_wide

همان طور که مطلع هستید، چند روز پیش سونی در کنفرانس IFA 2014 برلین از پرچم‌دار جدید خود با نام اکسپریا Z3 رونمایی کرد. در واقع این گوشی پرچم‌دار نیمه دوم امسال است که نسبت به نسخه قبلی بهبود‌های زیادی داشته و ضخامت دستگاه نیز بسیار کاهش یافته است.

 

بقیه در ادامه مطلب...

,

مهاجرت از اندروید به آیفون 6، چند درصد از مردم به جبهه اپل خواهند رفت

454 بار


android to iphone

در آستانه عرضه گوشی آیفون 6، بسیاری از افراد با دوراهی مهاجرت به این گوشی روبرو شده‌اند و در راستای واضح ساختن تمامی ابهامات مربوط به این امر، یک بررسی ویژه انجام‌شده است تا معلوم شود چند درصد از دارندگان فعلی سیستم‌عامل اندروید به سیستم‌عامل فعلی خود وفادار نخواهند بود و در راستای احتمال مهاجرت از اندروید به آیفون 6، چند درصد از مردم به جبهه اپل خواهند رفت.

 

بقیه در ادامه مطلب...

سامسونگ گلکسی نوت۴ در برابر ال‌جی جی ۳: کدام یک بهتر است؟

625 بار


note 4 vs g3

 

چندی پیش شاهد معرفی گلکسی نوت ۴ از سوی سامسونگ در نمایشگاه IFA‌ بودیم. یکی از قابلیت‌های خاص این مدل که سروصدای زیادی نیز به پا کرد، استفاده از صفحه نمایش QHD در این مدل بود. از آنجایی که پیش‌تر در ال‌جی جی ۳ شاهد چنین صفجه خارق‌العاده‌ای بودیم، برآن شدیم تا مقایسه‌ای را میان این دو داشته باشیم و به همین جهت جدولی ترسیم کرده و آنها را در 40 فاکتور پیش روی یکدیگر قرار دادیم. در این جدول خانه‌های سبز رنگ نشان از برتری آن مدل بر روی کاغذ دارد اما در نهایت این شما هستید که با انتخاب خود مدل برتر را تشخیص خواهید داد.

 

بقیه در ادامه مطلب...

,

نگاهی نزدیک به نوکیا لومیا 730!

1703 بار


Nokia Lumia 730 (9)

 

بعد از بالا گرفتن تب عکس‌های سلفی، کمپانی‌های زیادی به ارایه گوشی‌های قدرتمند در زمینه عکاسی سلفی روی آوردند. تا جایی که همین چند وقت پیش مدلی پرچمدار همچون اچ‌تی‌سی وان ام۸ میزان مگاپیکسل دوربین ثانویه آن از دوربین اصلی‌اش بیشتر شد تا بهترین عکس‌های سلفی با وضوح بالا را به ثبت برساند. این بالا گرفتن تب عکس‌های سلفی کمپانی با سابقه‌ای همچون نوکیا را وادار به ارایه مدلی مناسب جهت گرفتن عکس‌های سلفی کرد. در نمایشگاه IFA مایکروسافت (نوکیا) بعد از معرفی لومیا ۸۳۰ مدلی میان رده را با نام لومیا ۷۳۰ نیز معرفی کرد. هنگام گذر از غرفه این کمپانی فرصتی دست داد تا نگاهی نزدیک به این گوشی زیبا داشته باشیم.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

سوشیانت، دومین گارانتی رسمی سونی موبایل در ایران!

1554 بار


Sony_Xperia_logo_110

پس از مدت زمان نسبتا طولانی که سونی موبایل، گارانتی آرمان همراه آرین را به عنوان تنها نماینده رسمی خود در ایران معرفی کرد، حال این کمپانی به منظور گسترش خدماتش در کشور، به سراغ شرکتی دیگر رفته که قرار است با نام سوشیانت مشغول به فعالیت شود.

بقیه در ادامه مطلب...

لومیا 920 هم آتش گرفت!

507 بار

0002

این بار در برزیل نوکیا لومیا 920 هم وارد تیم آتش گرفته‌ها شد! البته بازهم کاربر این گوشی، با زرنگی خود توانست از آتش گرفتن و انفجار این گوشی جلوگیری کند!

همان‌طور که گفتیم گوشی مورد بحث ما لومیا 920 است که درست پس از اتصال به شارژر شروع به داغ شدن و سپس آب شدن سوکت شارژر می‌کند! صاحب این اسمارت فون، آقای Fabricio می‌گوید این گوشی در آن هنگام درست کار می‌کرد و حتی شارژ نیز می‌شد، اما اضافه می‌کند با داغ شدن بیش از حد گوشی و مشاهده دود، از ترس انفجار و یا آتش‌سوزی گوشی را از شارژ می‌کشد!

 

بقیه در ادامه مطلب...

نگاهی نزدیک به سامسونگ گلکسی آلفا!

536 بار


Galaxy Alpha (8)

بدون شک سامسونگ یکی از آن دسته کمپانی‌هایی است که در چند وقت اخیر بسیار خوش درخشیده و توانسته تا حد زیادی نبض بازار را در دست بگیرد. یکی از مشکلات همیشگی محصولات این کمپانی، طراحی آنها بود، تا حدی که بسیاری از علاقه مندان به دنیای گجت‌ها همیشه همین طراحی و جنس پلاستیکی بدنه را بر سر این کمپانی می‌زدند. اخیرا سامسونگ از مدلی با بدنه فلزی از سری کهکشانی خود با نام گلکسی آلفا رونمایی کرد که هنگام گشت و گذار در غرفه سامسونگ در نمایشگاه IFA چششمان به جمال این محصول خاص وفلزی از سامسونگ روشن شد و تصمیم گرفتیم تا نگاهی نزدیک نیز به این مدل داشته باشیم.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

آیفون 6 در بازارهای خلیج‌فارس

533 بار


آیفون 6 در بازارهای خلیج‌فارس


هیجان ورود محصول جدید اپل با نام آیفون ۶ بازارهای خلیج فارس را فراگرفته و فروشندگان هشدار می‌دهند که به محض ورود این کالا به بازار با هجوم مشتریان و افزایش قیمت‌ها روبرو خواهند شد.
 

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

در انتظار «آیفون 6» + عکس

565 بار


در انتظار «آیفون 6» + عکس


دو جوان ۳۱ ساله آمریکایی اولین صف خرید گوشی‌های تلفن همراه آیفون ۶ را در مقابل دفتر شرکت اَپِل در شهر نیویورک تشکیل دادند.
 

 

بقیه در ادامه مطلب...


بلاک مطالب پیشین

بلاک نمایش کدهای اختصاصی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 77
بازدید هفته : 440
بازدید ماه : 1151
بازدید کل : 48146
تعداد مطالب : 237
تعداد نظرات : 50
تعداد آنلاین : 1


تبلیغات

بلاک درباره سایت


به وبلاگ من خوش آمدید

آمار سايت

  • افراد آنلاين : 1
  • بازديد امروز : 4
  • بارديد ديروز : 77
  • بازديد سال : 3550
  • بازديد کلي : 48146

نویسندگان

نظرسنجی

پرسپولیس قهرمان میشود؟

لینکدونی


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان  پارس تک و آدرس parstech.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.