#

منتظر یک تبلت 12 اینچی از سوی سونی باشید!

350 بار

sony-xperia-z2-tablet-1

بر اساس گزارش‌های یک منبع خبر تایوانی، به نظرمی رسد گه کمپانی ژاپنی سونی در حال کار بر روی یک تبلت 12 اینچی است. این محصول جدید احتمالا در اوایل سال 2015 به بازار عرضه خواهد شد، یعنی تقریبا در پایان ماه مارس.

 

بقیه در ادامه مطلب...

سامسونگ گلکسی A7 با پردازنده 64 بیتی و صفحه فول اچ‌دی تایید شد

476 بار


samsung-galaxy-a7-specifications

Galaxy A7 یکی از هوشمندهای سری آلفای سامسونگ که مدتی‌ست از آن‌ها می‌شنویم، به طور رسمی تایید شده است.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

سامسونگ گلکسی نوت 4 دو سیم کارته را در چین معرفی کرد

347 بار

001امروز سامسونگ در چین سه نسخه دوسیم کارته از نوت 4 را معرفی کرد. این معرفی بی سر و صدا در سکوت خبری برگزار شد. در حال حاضر این گوشی‌‌ها به صورت انحصاری توسط سه اپراتور چینی Telecom ،Unicom و SIM-free ارایه می‌شوند.


 

 

بقیه در ادامه مطلب...

بررسی اولیه نکسوس 6: زیبای غول پیکر!

339 بار

گوگل به طور رسمی از جدیدترین نکسوس خودش پرده‌برداری کرد، دستگاهی عظیم جثه که بیشتر به فبلت‌ها می‌خورد، ولی به عنوان یک اسمارت‌فون معرفی شده است. در واقع نکسوس 6 یک موتو اکس بزرگ ورژن 2014 بوده که مجهز به یک سری قابلیت‌ها و ویژگی‌های بهتر شده است.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

چگونه در روز‌های سرد دچار مشکل با صفحات لمسی نشویم؟

452 بار

بدون شک شما هم تا کنون شنیده یا دیده‌اید که در روز‌های سرد، دستگاه‌های صفحه لمسی به خوبی کار نمی‌کنند و عملا بخش لمسی آن‌ها از کار می‌افتد. دلیل این امر این است که سنسورهای موجود بر روی صفحات لمسی از طریق حرارت انگشتان کار می‌کنند  و در دما‌های زیر صفر درجه، تشخیص حرارت توسط اسمارت فون و تبلت‌ها دشوار می‌شود و در این شرایط کاربر قادر به استفاده از دستگاه خود نخواهد بود. گاه نیز کاربران از دستکش استفاده می‌کنند که این امر نیز باعث کار نکردن صفحه لمسی می‌شود.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

مشخصات Xperia Z4 لو رفت!

373 بار


Sony_Xperia_logo_110

بله، درست است که هنوز مدت زیادی از معرفی و عرضه رسمی سونی Z3 نگذشته اما سونی کار بر روی نسخه جدید این پرچم‌دار خود را آغاز کرده تا از برنامه عرضه یک پرچم‌دار آن‌هم هر شش ماه یک‌بار عقب نیفتد! این بار این برنامه به سرعت لو رفته و اخباری از تازه‌ترین عضو خانواده Z یعنی Z4 به گوش می‌رسد.

 

بقیه در ادامه مطلب...

اپل آی‌پد مینی 3 به همراه حسگر اثر انگشت معرفی شد!

372 بار

ipad-mini-3-2-theverge-1_1320_verge_super_wideامروز بعد از ماه‌ها شایعه و انتظار کنفرانس خبری اپل برگزار شد و این کمپانی محصولات جدید خود را معرفی کرد. تمام افراد انتظار داشتند تا در این مراسم آی‌پد ایر 2 و آی‌پد مینی 3 معرفی شوند که این اتفاق افتاد و شایعات پیرامون آن جامه عمل به خود پوشیدند.


 

 

بقیه در ادامه مطلب...

گوگل رسما نکسوس 9 را معرفی کرد،اچ‌تی‌سی دوباره به بازار تبلت بازگشت!

311 بار


1

گوگل دقایقی پیش بالاخره تلبت 8.9 اینچی خود را به همراه نسخه پنجم اندروید یعنی اندروید Lollipop معرفی کرد.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

گوشی نکسوس 6 با مشخصاتی عالی معرفی شد!

392 بار

nexus 6

ساعاتی پیش گوگل، بدون آنکه اقدام به برگزاری سمینار خبری خاصی کند، از گوشی جدید خود با نام نکسوس 6 پرده برداشت. این مدل که نخستین فبلت این کمپانی نیز محسوب می‌شود، دارای نمایشگر 6 اینچی QHD با وضوح تصویر 1440×2560 پیکسل است که چگالی 496 را برای آن به ارمغان می‌آورد.

 

بقیه در ادامه مطلب...

گلکسی نوت 4 به صورت رسمی وارد ایران شد!

1465 بار


note4-seminar-7

اگر اخبار آی‌تی‌رسان را به خوبی مطالعه کرده باشید، در شهریور ماه و نمایشگاه IFA 2014، گزارشی اختصاصی از گلکسی نوت 4 و مشخصات آن را برای‌تان به رشته تحریر در آوردیم و حال با فاصله‌ای نزدیک به 40 روز از معرفی این گوشی، نوت 4 هم‌زمان با بسیاری از کشورهای دیگر، در ایران نیز به صورت رسمی رونمایی شد و پای به بازار گذاشت.

 

بقیه در ادامه مطلب...

5 اسمارت فون که در ضبط صدا یکه‌تاز هستند!

407 بار

اسمارت فون های موجود در بازار، هیچ کدام از لحاظ ضبط صدا به صورت تنها و یا ضبط صدا بر فیلم با یکدیگر برابر نیستند؛ اما در این گاه محصولاتی وجود دارند که داشتن آن‌ها واقعا لذت بخش است. محصولی شبیه به سری نوکیا لومیا با ویژگی‌های خاص جهت ضبط و پخش صدا و یا محصول جدید سامسونگ یعنی نوت 4.

 

بقیه در ادامه مطلب...

با 5 تا از بهترین کروم بوک‌ها آشنا شوید!

391 بار

در تعریف کروم بوکها می‌توان چنین گفت: لپ‌تاپ‌های ارزان قیمتی که هم خوبند، هم عجیبند، هم قدرتمند!

تمرکز آنها روی محاسباتی بوده که از اواخر دهه 90 تعریف شد، مرور وب از طریق سیستم عامل گوگل کروم.

اما واقعا یک کاربر از کروم بوکش چه می‌خواهد؟

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

یک لومیای دو سیم کارته در FCC ظاهر شده است!

402 بار

یک لومیای جدید سر از پایگاه داده‌های FCC درآورده است. RM-1090 نام یک مدل معرفی نشده بوده که در لاگهای AdDuplex چین و تایوان ظاهر شده است. AdDuplex یک شبکه تبلیغاتی موبایل است که پلت فرم ویندوز فون را تبلیغ می‌کند. درست مثل اطلاعاتی که در FCC به نمایش درآمده، AdDuplex هم صفحه نمایش این هندست را با رزولوشن 960×540 پیکسل معرفی کرده است. در ضمن در FCC این تلفن دو سیمکارته معرفی شده است.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

10 تا از بهترین اسمارتفونهای 10 سال پیش

451 بار

10 سال در دنیای فن‌آوری، به اندازه یک عمر است. با نگاه به فن‌آوری استفاده شده در ساخت اسمارتفونهای  10 سال پیش می‌بینیم که دنیای تکنولوژی واقعا با پیشرفت شگرفی روبه رو بوده است، پیشرفتی که همان سالها شاید هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

مشکل خم شدن آی‌فون 6 خود را با این دستگاه جالب حل کنید!

408 بار


gTool-PanelPress

دیگر به اندازه کافی در مورد مشکل خم شدن بدنه آی‌فون 6 و 6 پلاس صحبت شده است و ما هم نمی‌خواهیم آن را برای شما یادآوری کنیم؛ اما در میان این همه شوخی‌های شرکت‌های مختلف و تمسخر اپل به خاطر این ایراد در طراحی تلفن جدیدش، هیچ وقت کسی راه حلی برای آن ارائه نکرد. امروز می‌خواهیم در مورد روشی خلاقانه برای رفع خمیدگی ایجاد شده در آیفون صحبت کنیم پس در ادامه با ما باشید.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

نوت 4 در میان دستگاه‌های QHD، بیشترین عمر باتری را دارد!

497 بار

زمان معرفی نوت 4 و آن موقعی که مدیران سامسونگ در رویداد مربوطه گفتند که این هندست با باتری بزرگ نمی‌آید، کمی نگرانی در دل طرفداران سامسونگ بوجود آمد که مبادا با نوت 4 دچار مشکل شوند. بالاخره وجود صفحه نمایش QHD یک باتری مصرف کن تمام عیار است.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

چه زمانی اندروید L برای گوشی شما منتشر می‌شود؟

516 بار


Android-L-is-the-first-Android-release-that-gets-a-developer-preview-unveiled-months-before-the-actual-launch

بسیاری از کاربران سیستم‌عامل اندروید این روزها بی‌تابانه منتظر انتشار نسخه نهایی اندروید L هستند؛ اما گوگل در مورد اعلام تاریخ دقیق عرضه آن بسیار محتاطانه عمل کرده و تاکنون تاریخ دقیقی را اعلام نکرده است

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

جدیدترین نکسوس گوگل، هفته بعد می‌آید!

423 بار


Motorola-Shamu-Google-Nexus-X-vs-LG-G3

وال استریت ژورنال، امروز اعلام کرد که گوگل روزی در همین ماه نکسوس جدید خود که ساخت موتورولا است، روانه بازار می‌کند.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

با FingerShadow فن‌آوری که مایکروسافت برای کاهش مصرف باتری در نظر گرفته آشنا شوید!

441 بار


fingershadow

با پیشرفته‌تر شدن اسمارتفونها و تبلتها، هنوز یک مشکل پابرجاست و کاربران را آزار می‌دهد. این مشکل چیزی جز عمر باتری نیست. هر چه بیشتر از دستگاهتان استفاده کنید، باتری‌ زودتر تمام می‌شود، مگر اینکه بخواهید دائما به پریز متصل باشید، فن‌آوری هر روزه به دنبال پیدا کردن روشهای نوین برای برطرف کردن این مشکل است و ظاهرا مایکروسافت اخیرا تحقیقاتی را به اجرا درآورده که مصرف باتری را حداقل در صفحات OLED کاهش می‌دهد. آنها نام این پروژه تحقیقاتی را Fingershadow گذاشته‌اند.

 

بقیه در ادامه مطلب...

طرح‌مفهومی: گلکسی اس۶ با طراحی زیبا و فلزی به همراه ۴ گیگابایت رم!

481 بار

Samsung-Galaxy-S6-concept-3-490x367سری کهکشانی سامسونگ یکی از پر سر و صداترین محصولات در بازار اسمارت‌فون‌ها است که طرفداران خاص خود را دارد. در این مطلب قصد داریم تا با طرح‌مفهومی از این گوشی در خدمتتان باشیم تا شما را با آن بیش‌تر آشنا کنیم.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

از گوشی جدید اچ‌تی‌سی با نام دیزایر EYE (چشم) بیشتر بدانید!

393 بار


HTC-Desire-Eye

روز گذشته اچ‌تی‌سی در شهر نیویورک به همراه معرفی دوربین کوچک RE، از گوشی دیزایر EYE (چشم) نیز رونمایی کرد تا به واسطه تمرکز بر روی دوربین جلویی آن، یکی از بهترین نمونه‌های تولیدی در این بخش را معرفی کرده باشد. در ادامه مشخصات کامل‌تری از این گوشی را با هم مرور می‌کنیم.

 

بقیه در ادامه مطلب...

خریدنی‌ترین گوشی‌ها از نظر سیستم عامل (به روز رسانی: 93/7/15)

535 بار

os

اگر مقاله گوشی‌هایی که باید و نباید بخریم را مطالعه کرده باشید، در آنجا ما بسته به شرایط بازار، مدل‌هایی که مناسب برای خرید است، معرفی می‌کنیم و در مقابل نمونه‌هایی که صرفه خرید ندارند، پیش پای شما قرار می‌دهیم تا اگر آن‌ها را دیدید، با سرعت تمام فرار کنید!

 

بقیه در ادامه مطلب...

7 اسمارت فون با دوربین‌های عجیب و غریب!

625 بار

امروزه هر اسمارت فونی که به بازار عرضه می‌شود بدون شک دوربینی بر روی آن نصب شده است. البته که این دوربین‌ها هیچ گاه به پای دوربین‌های حرفه‌ای بازار نرسیده و احتمالا نخواهند رسید. بیشتر این دوربین‌های ظاهر ساده‌ای دارند و نوع قرارگیری آن‌ها بر روی محصول، شبیه یکدیگر است؛ اما در این میان هستند محصولاتی که دوربین آن‌ها با طراحی‌های عجیب و غریبی وارد بازار شده‌اند. البته بدیهی است که منظور ما از دوربین عجیب و غریب به هیچ وجه یک دوربین خوب و با کیفیت نیست. هرچند می‌توان در این لیست برخی از این محصولات را خوب و عالی نیز توصیف کرد!

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

,

نمی‌توانید نرم‌افزارهای اندروید را حذف کنید؟ مشکل شما اینجاست!

462 بار

دانلود و نصب نرم‌افزارهای اندرویدی معمولا بسیار ساده و راحت است! به راحتی وارد نرم افزارهایی همچون Google Play، بازار و … شده و با انتخاب نرم افزار مورد نظر خود، آن را به طور رایگان نصب و یا اقدام به خرید آن می‌کنید. حذف و یا uninstall کردن این برنامه‌ها نیز معمولا سخت نبوده و به راحتی انجام می‌شود. دیر یا زود کاربران سیستم عامل اندروید، از تعداد بالای نرم افزارهای نصب شده خسته شده و یا دیگر نیازی به برخی از آن‌ها ندارند، به همین دلیل اقدام به حذف آن‌ها می‌کنند! اما در این میان گاهی می‌شود که برخی از این برنامه‌ها سر ناسازگاری گذاشته و حذف نمی‌شوند! در اکثر موارد این اتفاق دو دلیل بیشتر ندارد:

 

بقیه در ادامه مطلب...

مشکل خم شدن آی‌فون 6 به بیلبورد‌های تبلیغاتی‌ این محصول نیز رسید!

536 بار

mobiel-ip6تقریبا کمتر کسی در حوزه فناوری است که از مشکل خم شدن آی‌فون 6 خبر نداشته باشد. اغلب کمپانی‌ها و افراد ایراد آی‌فون 6 را تبدیل به شوخی و بازی خود کرده‌اند و اغلب شرکت‌ها سعی می‌کنند تا محصولات خود را در مقابل ضعف آی‌فون 6 تبلیغ کنند.


 

بقیه در ادامه مطلب...

,

10 تا از بهترین بازی‌های جدید ویندوزفون برای نوکیا لومیا

515 بار

ماه گذشته ویندوز فون برای لومیا بازی‌های خوب و مهیجی را بیرون داد. بازی‌هایی که جایشان حسابی در لومیاها خالی بود. در زیر با 10 تا از بهترین این بازی‌ها آشنا می‌شوید. فرصت را از دست ندهید.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

صدای پای اچ‌تی‌سی وان (M8)‌ مکس به گوشی ‌می‌رسد!

501 بار


OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

بر اساس خبری که روز گذشته از چین رسیده است، به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی خود را برای معرفی فبلت بعدی‌اش یعنی HTC One (M8) Max آماده می‌کند و تقریبا مراحل نهایی تولید آن نیز به پایان رسیده است. این فبلت 5.5 اینچی رزولوشنی برابر با 1440×2560 دارد که چگالی پیکسلی بسیار بالای 538ppi را ایجاد می‌کند. همچنین چیپ پردازشی چهارهسته‌ای مدل Snapdragon 805 با قدرت 2.7Ghz در کنار رم 3 گیگابایتی وظیفه پردازشی این تلفن را بر عهده دارند. اگر همین‌ها به اندازه کافی شما را به هیجان نیاورده، باید بگوییم که یک دوربین 18 مگاپیکسلی نیز در پشت آن قرار داده شده است. شاید باتری 3000mAh به کار رفته در چنین فبلتی کم به نظر برسد اما زمانی که به باتری 2600mAh One M8 نگاه می‌کنیم و عمر باتری بالای آن را می‌بینیم کمی از نگرانی‌هایمان کاسته می‌شود. انتظار داریم که این فبلت حداقل زمانی به اندازه یک روز را به راحتی دوام بیاورد، البته در طی یک استفاده معمولی از آن.

 

بقیه در ادامه مطلب...

حفره امنیتی در مرورگر اینترنتی اندروید!

560 بار

کاربران نسخه‌های مربوط به سال ۲۰۱۳ و قدیمی‌تر سیستم عامل اندروید در صورت استفاده از مرورگر پیش فرض این سیستم عامل دچار مشکلات جدی امنیتی می‌شوند.

 

بقیه در ادامه مطلب...

 

10 راه کاربردی برای کنترل مصرف باتری تلفن همراه شما!

477 بار


battery_life

بسیاری از ما به شدت به تبلت یا گوشی تلفن همراه خود در طول روز وابسته شده‌ایم! این مقاله 10 راهنمایی و استراتژی برای حفظ یا افزایش طول عمر باتری موبایل ارایه می‌دهد که شما می‌توانید از این راهکار ها برای گجت‌های متفاوت خود استفاده کنید.

 

بقیه در ادامه مطلب...

گوشی نازک همیشه خوب نیست؛ ماندگارترین‌ها، ضخیم‌ها بودند!

480 بار


p61_141958502504_640x360

رسالت فناوری و هدف اصلی از پیشرفت آن امری واضح است، برطرف کردن نیاز کاربران. پس شرکت‌های تکنولوژی نمی‌توانند بر اساس سلیقه خود و آن‌چه که خودشان می‌پسندند محصولی را تولید کنند، زیرا چنین محصولی که از چنین اندیشه‌ای برخاسته است، قطعا در میان مردم و بازار مصرف جایی ندارد.

 

بقیه در ادامه مطلب...

سامسونگ با سری جدید Galaxy A وارد بازار گوشی‌های فلزی می‌شود!

560 بار

parstech-SM-A500-GALAXY-A5-6

پس از عرضه گلکسی آلفا از سوی سامسونگ با بدنه‌ای فلزی، این کمپانی هم اکنون در فکر تولید و عرضه نسخه‌های دیگری از این محصول است. البته محصولات جدید سامسونگ پرچم‌دار نبوده و همگی گوشی‌هایی میان رده خواهند بود.

 

بقیه در ادامه مطلب...

سه برنامه بامزه دوربین برای اکسپریای سونی

689 بار

سونی این روزها پر مشغله به نظر می‌رسد، این کمپانی هر روزه مشغول عرضه برنامه‌های مختلف است. دیدن برنامه‌های ویژه دوربین در این میان جای تعجب ندارد، زیرا بالاخره سونی اکسپریا Z3 این کمپانی بهترین دوربین در میان دیگر اسمارتفون‌ها را دارد.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

طرح‌مفهومی: زد ۳ اولترا با طراحی زیبا و سخت افزار قوی!

575 بار

Sony-Xperia-Z3-Ultra-concept-1

شاید اگر نام سری زد سونی و به خصوص سری آلترا این کمپانی را می‌شنویم به یاد طراحی خسته کننده مربع شکل برخی از محصولات این کمپانی بیفتیم، اما طراحان خوش ذوق دست به طراحی اکسپریا زد اولترا با ظاهری متفاوت و زیبا زده اند. در این مطلب قصد داریم تا با طر مفهومی از این گوشی در خدمتتان باشیم، پس با ما و ادامه مطلب همراه شوید!

 

بقیه در ادامه مطلب...

حسگر اثر انگشت آی‌فون 6 هک شد و نتایج جالبی به دست آورد!

576 بار


gsmarena_001

مارک راجرز نویسنده بلاگ امنیتی فن‌آوری Lookout، تاچ آی‌دی آی‌فون 6 را با یک اثر انگشت دزدی که متعلق به خودش بود به همراه سیانواکریلات (چسب بسیار قوی) و یک نوار اثر انگشت هک کرده و به نتایج جالبی رسیده است. مارک همان فردی است که سال گذشته تاچ آی‌دی آی‌فون 5s را هک کرده بود. البته استفاده از اثر انگشت دزدی آن‌قدرها هم که فکر می‌کنید، ساده نیست.

 

بقیه در ادامه مطلب...

معرفی 10 بازی جدید و جذاب برای اندروید

577 بار

در مقاله زیر 10 بازی جدید و هیجان آور اندرویدی را به شما معرفی می‌کنیم، نصب کنید، بازی کنید و از لحظات‌تان لذت ببرید.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

آینده‌ای که نوکیا دید اما نتوانست آن را بسازد!

437 بار

nokia-and-microsoft

هر چیزی که هم اکنون گوگل و اپل به آن رسیده‌اند، نوکیا روزی در پی رسیدن به آنها بود!

روزی و روزگاری وقتی کاربری به دنبال خرید یک تلفن همراه جدید بود، به طور مستقیم به سراغ نوکیا و محصولاتش می‌رفت! یک کمپانی عظیم فنلاندی که تا چند سال پیش، بزرگ‌ترین تولید کننده و عرضه کننده تلفن‌های همراه در بازارهای جهانی بود و با طراحی‌های زیبا و محصولات خاصی که داشت، به سختی می‌شد گزینه ای بد یا به درد نخور از میان تولیداتش پیدا کرد.

بقیه در ادامه مطلب...

گوگل در حال همکاری با ا‌چ‌تی‌سی برای ساخت Nexus 9

513 بار


shieldtab-820x420

گوگل تصمیم گرفته تا وظیفه‌ ساخت تبلت بعدی خود را بر عهده HTC بگذارد. با اینکه از سال 2011 و با معرفی تبلت Flyer اچ‌تی‌سی فعالیتی در زمینه ساخت تبلت نداشته اما به نظر می‌رسد حالا دیگر زمانش رسیده تا این شرکت با بهره از تجربه‌ موفقیت‌آمیز خود در زمینه تلفن‌های هوشمند، دست به ساخت تبلت بزند و چه بهتر اگر این کار با همکاری گوگل صورت بگیرد.

 

بقیه در ادامه مطلب...

کدام تبلت‌ها برترین صفحه نمایش را دارند؟

550 بار

Samsung-Galaxy-TabSاسمارت فون‌ها در واقع علاوه بر این که قادر هستند تا فعالیت‌های مالتی مدیا را با کیفیت و قدرت خوب انجام دهند، اما وظیفه دیگر و مهم‌تری را نیز بر عهده دارند. وظیفه‌ای که برای آن ساخته شده‌اند. در حقیقت تماس صوتی و ارسال پیامک وظیفه اصلی اسمارت فون‌هاست اما این گجت‌ها در سایر فعالیت‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.


 

بقیه در ادامه مطلب...

چگونه کیبورد iOS را به اندروید بیاوریم؟

589 بار

یکی از مزیت‌های اصلی سیستم عامل اندروید،میزان دسترسی کاربر است. به‌طوری که هیچ کدام از سایر سیستم عامل‌ها میزان دسترسی‌ای را که اندروید به کاربر می‌دهد به کاربران خود نمی‌دهند و چنین قابلیتی باعث می‌شود تا کاربر به تغییر ساده‌ترین بخش‌ها نیز قادر باشد. همان طور که در خبر‌ها خوانده‌اید، اپل در نسخه نهایی سیستم عامل خود امکان تغییر صفحه کلید را به کاربر داده است و از این پس کاربران می‌توانند تا صفحه کلیدی را که دوست دارند انتخاب و استفاده کنند.

 

بقیه در ادامه مطلب...

8 ویژگی جذب کننده iOS 8

604 بار

359371-ios-8

پس از ماه‌ها حدس و گمان، اپل روز دوشنبه بالاخره از آخرین نسخه سیستم عامل خود iOS 8 پرده برداری کرد.

توسعه دهنگان ملزمند که نسخه بتا را در چند ماه آینده امتحان کنند و کاربران تا پاییز قادر به استفاده از آن نخواهند بود. در متن زیر به برخی از ویژگی‌های این نسخه جدید پرداخته می‌شود تا با آن بیشتر آشنا شوید.

 

بقیه در ادامه مطلب...


بلاک مطالب پیشین

بلاک نمایش کدهای اختصاصی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 237
تعداد نظرات : 50
تعداد آنلاین : 1


تبلیغات

بلاک درباره سایت


به وبلاگ من خوش آمدید

آمار سايت

  • افراد آنلاين : 1
  • بازديد امروز :
  • بارديد ديروز :
  • بازديد سال :
  • بازديد کلي :

نویسندگان

نظرسنجی

پرسپولیس قهرمان میشود؟

لینکدونی


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان  پارس تک و آدرس parstech.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.